new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_shockwave ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 15 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 8 ); // r, g, b write_byte( 138 ); // r, g, b write_byte( 34 ); // r, g, b write_byte( 180 ); // brightness write_byte( 8 ); // speed message_end();
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Shockwave -wiadomość,dwa sprite
Temat rozp. KariiO, 21.07.2011 22:33
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.07.2011 22:33
Witam. Mam pewien problem mianowicie zamieniałem w wiadomości poniżej sprite_white na sprite_shockwave jak wiadomo to dwa różne sprite...niestety po kompilacji pokazuję stary czyli sprite_white...nie wiem dlaczego tak jest , czy byłby ktoś w stanie mi pomóc?(wycinka totemu z diablo)
#2
Napisano 22.07.2011 01:21
A zapodaj definicje sprite_shockwave
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#3
Napisano 22.07.2011 01:40
Tak no bo przecież mógłbym podpiąć ją do tego samego sprite...
sprite_shockwave = precache_model("sprites/shockwave.spr");
#4
Napisano 22.07.2011 14:07
hmm zobacz sobie programem do podglądu sprite'ow czym sie roznia bo moze byc tak ze roznica jest niezauwazalna szczegolnie w beamcylinder
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 22.07.2011 19:18
Użycie:
Tutaj normalnie działa ten sprite...taka sama ścieżka...choć funkcja wygląda trochę inaczej...
CreateCylinder(origin,550,g_explode,0,0,6,60,0,0,210,0,175,0);Funkcja:
CreateCylinder(origin[3],addrad,sprite,startfrate,framerate,life,width,amplitude,red,green,blue,brightness,speed) { message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMCYLINDER); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2] + addrad); write_short(sprite); write_byte(startfrate); write_byte(framerate); write_byte(life); write_byte(width); write_byte(amplitude); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); write_byte(brightness); write_byte(speed); message_end(); }
Tutaj normalnie działa ten sprite...taka sama ścieżka...choć funkcja wygląda trochę inaczej...
Użytkownik KariiO edytował ten post 22.07.2011 19:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych