←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Śmieciarka - Usuwanie zbędnych elementów mapy

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 21.07.2011

Posted Image

Plugin usuwa zbędne elementy (te które może zniszczyć gracz szyby , kratki , skrzynki etc.)

Posted Image

Standardowa żadnych cvarów

Posted Image

Załączony plik  smieciarka.sma   507 bajtów   396 Ilość pobrań
Załączony plik  smieciarka.amxx   1,64 KB   44 Ilość pobrań
Odpowiedz

stasiu - zdjęcie stasiu 22.07.2011

a mam takie pytanko a można osunąć takie coś bo na niektórych mapach są jakieś reklamy czy tym da się je usunąć ?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.07.2011

daj jakiś przykłąd mapy i download to ci odpowiem na to pytanie
Odpowiedz

naXe - zdjęcie naXe 22.07.2011

np. GameBanana: jail_akd_prisonvolta (Maps > Counter-Strike: 1.6 > JailBreak > jail_akd_prisonvolta) jest tam reklama volta-sq
Użytkownik naXe edytował ten post 22.07.2011 13:19
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 22.07.2011

np. movy_sex, te obrazki+telewizor
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.07.2011

reklamy volty tym pluginem nie usuniesz może uda się zamienić ją na inną ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 22.07.2011

jesli to byt to czemu nie ??
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.07.2011

eel nie wykrywa tego jako byt
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 22.07.2011

no bo jesli to mapa to pewnie jest to tekstura trzeba by pewnie zrobic byt o rozmiarze reklamy i oteksturowac go jak mape i ustawic w odpowiednim miejscu
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.07.2011

chyba niestety tylko tak nie widze żadnej funkcji w dll która pozwalała by na zmianę textury
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.07.2011


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /test","test");
}

public test(id){
	new Float:fOrigin[3],Float:fView[3],Float:fAngles[3]
	
	pev(id,pev_origin,fOrigin)
	pev(id,pev_view_ofs,fView);
	
	xs_vec_add(fOrigin,fView,fOrigin);
	
	pev(id,pev_angles,fAngles);
	angle_vector(fAngles,ANGLEVECTOR_FORWARD,fAngles);
	
	xs_vec_mul_scalar(fAngles,9999.0,fAngles);
	
	xs_vec_add(fOrigin,fAngles,fAngles);
	
	new szTextName[64]
	engfunc(EngFunc_TraceTexture, 0, fOrigin, fAngles, szTextName, charsmax(szTextName))
	
	client_print(id,print_chat,szTextName);
}
tego kodu używałem do sprawdzanie nazwy tekstury wskazujecie na dowolna powierzchnię i na say'u piszecie /test
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 22.07.2011

@Dark - mozna tez uzyc programu BSP Viewer - http://nemesis.thewa...spviewer156.exe
Odpowiedz

  • +
  • -
Hajmus - zdjęcie Hajmus 25.07.2011

Zmniejsza to obciążenie serwera?
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 25.07.2011

Zmniejsza to obciążenie serwera?


Przy pluginach tworzących dużo bytów (np. blockmaker) zaoszczędzisz miejsca na dodatkowe byty co w skutku odciąży serwer
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 25.07.2011

chyba może zwiekszyć się też fps graczy wkoncu mniej do renderowania :)
Odpowiedz

Bombel1 - zdjęcie Bombel1 18.06.2014

Elo.

 

Sorry za odkop, ale na jaką komendę się usuwa te rzeczy ? Czy w ogóle jest komenda ?

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 18.06.2014

Nie ma komendy , elementy są usuwane przy starcie mapy

Odpowiedz

Bombel1 - zdjęcie Bombel1 18.06.2014

To jak usunąć przedmiot będąc na serwerze ? Bo stoję przy szybie i nic się nie dzieje, nie pokazuje.

Odpowiedz

Bombel1 - zdjęcie Bombel1 18.06.2014

Nie mogę edytować.. Już sobie poradziłem, plusika dam :D

Odpowiedz