Dodatkowa Statystyka na pkt
radek_b11 21.07.2011
Witam
Umie ktoś dodać dodatkową statystykę np "Grawitacja" czyli 5 statystykę ?
Albo Respekt i wtedy ta opcja nic nie daje a można pkt w nią pakować
Umie ktoś dodać dodatkową statystykę np "Grawitacja" czyli 5 statystykę ?
Albo Respekt i wtedy ta opcja nic nie daje a można pkt w nią pakować
A może sma?
24.07.2011
Ktoś by umiał... Ale by się przydało sma jakieś czy coś, bo to trochę dużo zabawy jest...
Dodanie respektu to jest banał Tylko na !@#$ Ci on, skoro nic dodawać nie będzie? Gracze nie będą w niego ładować punktów (ktoś się pokapuje, że to nic nie daje )
Przerabiam właśnie do testu CoDa i dodaje grawitacje... Ale zastanawiam się w jaki sposób rozwiązać ustawienie grawitacji oraz ilość punktów za poziom... Jakieś pomysły?
Edit: Yeah - dodałem Ale dziś już nie mam czasu na poprawki (których jest sporo) Np. ujemna grawitacja przy zbyt dużej ilości punktów)
Aktualnie funkcja, która daje graczu grawitacje wygląda tak:
Ma ktoś lepszy pomysł? Później zastąpię 800 cvarem sv_gravty (czy jakoś tak )
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 24.07.2011 23:11
Dodanie respektu to jest banał Tylko na !@#$ Ci on, skoro nic dodawać nie będzie? Gracze nie będą w niego ładować punktów (ktoś się pokapuje, że to nic nie daje )
Przerabiam właśnie do testu CoDa i dodaje grawitacje... Ale zastanawiam się w jaki sposób rozwiązać ustawienie grawitacji oraz ilość punktów za poziom... Jakieś pomysły?
Edit: Yeah - dodałem Ale dziś już nie mam czasu na poprawki (których jest sporo) Np. ujemna grawitacja przy zbyt dużej ilości punktów)
Aktualnie funkcja, która daje graczu grawitacje wygląda tak:
wartosc_grawitacji_gracza[id] = ((get_user_gravity(id)*800)-PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
set_user_gravity(id, wartosc_grawitacji_gracza[id])
Ma ktoś lepszy pomysł? Później zastąpię 800 cvarem sv_gravty (czy jakoś tak )
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 24.07.2011 23:11
radek_b11 25.07.2011
a nie możesz ustawić we float ? np 0.1 = 100 gravitki 0.5 = 500 itd ? tak jak to jest np w kondycji i wytrzymałości ?
a Respekt jest od tego że jak już wbijesz pkt wszędzie na MAX to wtedy ładujesz w respekt i im więcej masz w nim pkt tym widać że masz większy respekt
a Respekt jest od tego że jak już wbijesz pkt wszędzie na MAX to wtedy ładujesz w respekt i im więcej masz w nim pkt tym widać że masz większy respekt
A może sma?
25.07.2011
Grawitacje ustawia się tak, że mnoży się "float" danego gracza przez sv_gravity
Więc jeżeli ktoś by miał 100 punktów, i miało by to mu dawać współczynnik 0,1 to jego grawitacja wynosiła by 0,1*800(domyślnie)=80
Jeżeli by miał punktów 500 to jego współczynnik równałby się 0,5*800=400 - czyli ktoś kto ma więcej punktów, ma większą grawitacje a chyba chodziło, żeby uzyskać odwrotny efekt
Aczkolwiek wczoraj w nocy wziąłem kartkę i napisałem "pseudokod" mający wyeliminować ujemną grawitację oraz ustawić minimalny współczynnik na 0,125.
I naszła mnie jeszcze taka myśl, że jeżeli chcesz mieć 6 statystyk, to można by było zamiast 2, dodawać 3 punkty za 1 level... Wtedy dalej można by zachować standardowe limity (tzn. maks_lvl/2) i można by przypisać tyle samo maksymalnie punktów, co w przypadku 4 statystyk, bez żadnych dodatkowych zabaw. A tak btw: macie jakieś pomysły na nowe statystyki? )
PS. Oczekujesz bezpłatnej pomocy? I by wypadało, żebyś dał swoje sma CoDa
Edit: Zapomniałem dodać: oczywiście moje rozwiązanie wiąże się z edycją wszystkich klas i dodaniem do nich nowej "stałej" jaką jest wartość grawitacji gracza (czy tam respektu), oraz zmiana cod_register_class na taki, który uwzględnia dodatkowe statystyki No i jest jeszcze inna zasadnicza wada: można kompilować później te klasy tylko lokalnie (choć jak się uprzesz to i przekompilujesz przez WWW, ale to dużo zabawy jest ), ponieważ trzeba zmodyfikować codmod.inc (albo zrobić sobie drugi plik .*inc, choć i tak będzie trzeba oryginalny inc edytować ), by dodać odpowiednie natywy
Edit2: Zapomniałem dodać również, że klasy ze zmniejszona grawitacją (po przez fun lub fakemete) mogą się wraz z silnikiem CoDa "gryźć" Więc zamiast ustawiania im współczynnika w klasie należało by dodać punktów grawitacji na start więcej
PS2. Ta wartość i tak musi być floatem, ale jakiś wzór by mi się przydał, który przeliczałby ilość punktów na wartość float Bo obecny nie jest jakiś powalający (przynajmniej mi się tak wydaje)
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 11:26
Więc jeżeli ktoś by miał 100 punktów, i miało by to mu dawać współczynnik 0,1 to jego grawitacja wynosiła by 0,1*800(domyślnie)=80
Jeżeli by miał punktów 500 to jego współczynnik równałby się 0,5*800=400 - czyli ktoś kto ma więcej punktów, ma większą grawitacje a chyba chodziło, żeby uzyskać odwrotny efekt
Aczkolwiek wczoraj w nocy wziąłem kartkę i napisałem "pseudokod" mający wyeliminować ujemną grawitację oraz ustawić minimalny współczynnik na 0,125.
I naszła mnie jeszcze taka myśl, że jeżeli chcesz mieć 6 statystyk, to można by było zamiast 2, dodawać 3 punkty za 1 level... Wtedy dalej można by zachować standardowe limity (tzn. maks_lvl/2) i można by przypisać tyle samo maksymalnie punktów, co w przypadku 4 statystyk, bez żadnych dodatkowych zabaw. A tak btw: macie jakieś pomysły na nowe statystyki? )
PS. Oczekujesz bezpłatnej pomocy? I by wypadało, żebyś dał swoje sma CoDa
Edit: Zapomniałem dodać: oczywiście moje rozwiązanie wiąże się z edycją wszystkich klas i dodaniem do nich nowej "stałej" jaką jest wartość grawitacji gracza (czy tam respektu), oraz zmiana cod_register_class na taki, który uwzględnia dodatkowe statystyki No i jest jeszcze inna zasadnicza wada: można kompilować później te klasy tylko lokalnie (choć jak się uprzesz to i przekompilujesz przez WWW, ale to dużo zabawy jest ), ponieważ trzeba zmodyfikować codmod.inc (albo zrobić sobie drugi plik .*inc, choć i tak będzie trzeba oryginalny inc edytować ), by dodać odpowiednie natywy
Edit2: Zapomniałem dodać również, że klasy ze zmniejszona grawitacją (po przez fun lub fakemete) mogą się wraz z silnikiem CoDa "gryźć" Więc zamiast ustawiania im współczynnika w klasie należało by dodać punktów grawitacji na start więcej
PS2. Ta wartość i tak musi być floatem, ale jakiś wzór by mi się przydał, który przeliczałby ilość punktów na wartość float Bo obecny nie jest jakiś powalający (przynajmniej mi się tak wydaje)
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 11:26
sharkowy
25.07.2011
@kisiel96 - strasznie to przekombinowałeś, na zlecenie robiłem statystykę grawitacji do nowego coda i kombinowania nie było więcej jak w standardowych statystykach. Popracuj nad optymalizacją kodu.
Sorry za offtop.
Sorry za offtop.
A może sma?
25.07.2011
Wiesz... Ja tam się nie znam więc wziąłem sma CoDa i jechałem linijka po linijce szukając wszystkiego co dotyczy statystyk, kopiowałem to co trzeba oraz zmieniałem odpowiednio
A w jaki sposób zamieniałeś punkty na grawitacje? Możesz się tym podzielić? PS. Podzielisz się również informacją ile wziąłeś za taką usługę?
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 18:00
A w jaki sposób zamieniałeś punkty na grawitacje? Możesz się tym podzielić? PS. Podzielisz się również informacją ile wziąłeś za taką usługę?
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 18:00
sharkowy
25.07.2011
new Float:gravminus = floatdiv(floatmul(float(Grawitacja[id]),3.0),800.0);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id)-gravminus);
Tyle podpowiem
Nie powiem ile skasowałem za tę statystykę bo nie wypada tak.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 25.07.2011 18:36
A może sma?
25.07.2011
Szczerze? Nie zrozumiałem nic z podpowiedzi
Edit: Trochę dokumentacji i... Zaje!@#$% podpowiedź
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:58
Edit: Trochę dokumentacji i... Zaje!@#$% podpowiedź
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 25.07.2011 20:58