Przeróbka kuszy
TypeR
20.07.2011
Witam. Posiadam plugin do CodModa dający kusze. (item) Plugin jest autorstwa mojego. Jestem totalnym laikiem. Postanowiłem go dodać także na mój serwer 4FUN. I tu moje pytanie. Jak przerobić go aby dostawało się kusze za pomocą komendy /kusza a normalne AWP było nienaruszone?
Mam jeszcze 2 pytania.
1. Jak podmienić dźwięk
2. Jak zmienić obrażenia, recoila i inne bzdety ALE tylko dla modelu kuszy z komendy.
Licze na pomoc. Nagrodze + ;d
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
EDIT:
No więc po "lekkiej" zabawie wyszło mi takie coś:
Po wpisaniu komendy dostaje kusze, lecz problem w tym ze po kupieniu AWP także dostaje kusze. Moje pytanie brzmi, co trzeba poprawić aby tylko za pomocą komendy dostawało się kusze?
Edited by TypeR, 21.07.2011 20:03.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Kusza";
new const perk_desc[] = "Dostales kusze";
new bool:ma_perk[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_AWP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_perk[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Mam jeszcze 2 pytania.
1. Jak podmienić dźwięk
2. Jak zmienić obrażenia, recoila i inne bzdety ALE tylko dla modelu kuszy z komendy.
Licze na pomoc. Nagrodze + ;d
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
EDIT:
No więc po "lekkiej" zabawie wyszło mi takie coś:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "kusza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"
new bool:podmien_model[33]
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public client_putinserver(id)
{
podmien_model[id]=false
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
{
if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!podmien_model[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public daj_kusze(id)
{
podmien_model[id] = true
give_item(id, "weapon_awp")
}
Po wpisaniu komendy dostaje kusze, lecz problem w tym ze po kupieniu AWP także dostaje kusze. Moje pytanie brzmi, co trzeba poprawić aby tylko za pomocą komendy dostawało się kusze?
Edited by TypeR, 21.07.2011 20:03.
DarkGL
21.07.2011
sam kod wygląda ok
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "kusza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TypeR" new bool:podmien_model[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze") } public plugin_precache() { precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl"); } public client_putinserver(id) { podmien_model[id]=false } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); { if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_awp.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!podmien_model[entityowner]) return FMRES_IGNORED; podmien_model[entityowner] = false; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl") return FMRES_SUPERCEDE } public daj_kusze(id) { podmien_model[id] = true give_item(id, "weapon_awp") }sprawdź może to coś da
DarkGL
21.07.2011
testowałem na tym kodzie
więc taki kod powinien działać poprawnie
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "kusza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TypeR" new bool:podmien_model[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze") } public plugin_precache() { //precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl"); //precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl"); //precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl"); } public client_putinserver(id) { podmien_model[id]=false } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) { //set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl") //set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl") client_print(id,print_chat,"ustawiam model kuszy v i p") } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_awp.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!podmien_model[entityowner]) return FMRES_IGNORED; podmien_model[entityowner] = false; //engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl") client_print(0,print_chat,"ustawiam model kuszy w ") return FMRES_SUPERCEDE } public daj_kusze(id) { podmien_model[id] = true give_item(id, "weapon_awp") }teksty pokazywały odpowiednio
więc taki kod powinien działać poprawnie
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "kusza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TypeR" new bool:podmien_model[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze") } public plugin_precache() { precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl"); } public client_putinserver(id) { podmien_model[id]=false } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl") } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_awp.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!podmien_model[entityowner]) return FMRES_IGNORED; podmien_model[entityowner] = false; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl"); return FMRES_SUPERCEDE } public daj_kusze(id) { podmien_model[id] = true give_item(id, "weapon_awp") }