Łączenie bytów
Dmk880
20.07.2011
Witam, otóż chciałem się zapytać jak połączyć ze sobą 2 byty?
Powiedzmy, że gdy stworzę 2 byty(takie same), to aby one przylegały do siebie, a nie wchodziły w siebie.
Na razie korzystam z tego kodu:
Proszę was o pomoc.
Powiedzmy, że gdy stworzę 2 byty(takie same), to aby one przylegały do siebie, a nie wchodziły w siebie.
Na razie korzystam z tego kodu:
new origin[3],Float:fOrigin[3],ent;
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
set_pev(ent,pev_classname,"Model");
get_user_origin(id, origin, 3);
IVecFVec(origin,fOrigin);
set_pev(ent,pev_origin,fOrigin);
set_pev(ent, pev_solid, 2);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL);
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-4.0, -4.0, -4.0}, Float:{4.0, 4.0, 4.0});
Proszę was o pomoc.
G[o]Q
20.07.2011
hmm masz podane maxs i mins oraz współrzędne pozostaje ci tylko obliczyć współrzędne drugiego bytu czyli odpowiednie uzycie danych o ktorych napisalem
Dmk880
21.07.2011
A mógłbyś mi to jakoś jaśniej wytłumaczyć?
Bo z tego co mi napisałeś to wnioskuję tylko, że będzie tu dużo if`ów
Bo z tego co mi napisałeś to wnioskuję tylko, że będzie tu dużo if`ów
R3X
21.07.2011
Najgorzej jak za programowanie biorą się ludzie bez znajomości matematyki. Kiedyś pytania o procenty, teraz co zrobić żeby figury były obok siebie...
jeśli kwardat ma bok 10 to kładąc jeden z nich w punkcie (0, 0) drugi trzeba umieścić w:
(10, 0) jeśli ma go dotknąć z prawej strony
(-10, 0) jeśli ma go dotknąć z lewej strony
(0, 10) jeśli ma go dotknąć z góry
(0, -10) jeśli ma go dotknąć z dołu
w trójwymiarze dochodzi przód/tył
Jak to wygląda w Pawnie?
położenie ent1 to będzie 0, 0; różnica maxs - mins o której mówi G[o]Q daje nam wymiary bytu (to 10), i teraz zależnie gdzie mają się stykać tam dodaj/odejmnij
jeśli kwardat ma bok 10 to kładąc jeden z nich w punkcie (0, 0) drugi trzeba umieścić w:
(10, 0) jeśli ma go dotknąć z prawej strony
(-10, 0) jeśli ma go dotknąć z lewej strony
(0, 10) jeśli ma go dotknąć z góry
(0, -10) jeśli ma go dotknąć z dołu
w trójwymiarze dochodzi przód/tył
Jak to wygląda w Pawnie?
położenie ent1 to będzie 0, 0; różnica maxs - mins o której mówi G[o]Q daje nam wymiary bytu (to 10), i teraz zależnie gdzie mają się stykać tam dodaj/odejmnij
Dmk880
21.07.2011
Hmm no ok teraz rozumiem
Teraz myślę że sobie poradzę
Użytkownik Dmk880 edytował ten post 21.07.2011 16:53
Teraz myślę że sobie poradzę
Użytkownik Dmk880 edytował ten post 21.07.2011 16:53
R3X
21.07.2011
jeśli figury nie są identyczne to zamiast szerokości jednego przesunięcie ma być (0.5*x1 + 0.5*x2), gdzie x1 i x2 to te różne wymiary