Poprawienie klasy "Szeregowy"
JaPoczatkujacy
20.07.2011
Witam, bardzo proszę o poprawienie klasy "Szeregowy", niestety Ona co runde dostaje do broni tylko jeden magazynek. Bardzo proszę o poprawienie.
Attached Files
Goliath
20.07.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
native cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo);
new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 9;
new bool:ma_klase[33];
new bron_gracza[33];
new const max_ammo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}
public Resp(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
cs_set_user_bpammo(id, bron_gracza[id], max_ammo[bron_gracza[id]])
}
}
JaPoczatkujacy
20.07.2011
Hmm, dało by radę by klasa nie dostawała samych granatów, albo paki? Poleciał plus