←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Hud - Co/Jak dodac?

Zablokowany

Ert - zdjęcie Ert 17.07.2011

Witam,

Na hudzie aktualnie mam tak:

Posted Image

A chciałbym zeby bylo tak:
Posted Image

Mógłby ktos dac instrukcje jak dodac ten [Nick : Nick w grze] ?
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 17.07.2011

Daj *.sma
Odpowiedz

manipers - zdjęcie manipers 17.07.2011

Też chciałem to zrobić ale Shark już pierwszy napisał to życzę powodzenia :)
Użytkownik manipers edytował ten post 17.07.2011 11:52
Odpowiedz

Ert - zdjęcie Ert 17.07.2011

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

Wiem , że to jest od tego więc proszę o instrukcje :)
Odpowiedz

manipers - zdjęcie manipers 17.07.2011

albo czekaj
Użytkownik manipers edytował ten post 17.07.2011 11:55
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 17.07.2011

Daj cały public PokazInformacje.
Odpowiedz

Ert - zdjęcie Ert 17.07.2011

public PokazInformacje(id) 

{

	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	

	if(!is_user_connected(id))

	{

		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if(!is_user_alive(id))

	{

		new target = pev(id, pev_iuser2);

		

		if(!target)

		return PLUGIN_CONTINUE;

		

		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));



return PLUGIN_CONTINUE;

}  

Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 17.07.2011

Podmień.

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new name[32];

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Nick : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), get_user_name(id, name, 31));

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Daj najlepiej całe *.sma jak nie zadziała.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 17.07.2011 12:01
Odpowiedz

manipers - zdjęcie manipers 17.07.2011

nad plugin_init masz

new klasid;

to pod to daj

new name[32];

i tam gdzie jest public_pokazinformacje znajdź

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

i zmień to na

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	        get_user_info(id, "name", name, 31)
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

i poniżej masz


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));


to zmień to na


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));


I powinno działac
Odpowiedz

Ert - zdjęcie Ert 17.07.2011

manepirs , ciągle zmienia nicki pare razy ktoś inny raz ja ... - tak lata np..
tak przykładowo :
[Nick : manipers]
[Nick : RPK. Shark]
[Nick : inni]
[Nick : dqkqq]
[Nick : Ert]

Co sekunde zmienia graczy
Użytkownik Ert edytował ten post 17.07.2011 12:44
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 17.07.2011

To co dal Shark powinno działać normalnie. To co dał
maniper jest zle ponieważ nick jest zapisywany do zmiennej globalnej. (tak samo jak reszta nickow) Jak chcesz koniecznie jego rozwiazanie to zmien
new name[32]; na new name[32][32]; potem get_user_info(id, "name", name, 31) na get_user_info(id, "name", name[id], 31) a na koncu
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:49
Odpowiedz
Zablokowany