Hud - Co/Jak dodac?
Ert 17.07.2011
Witam,
Na hudzie aktualnie mam tak:
A chciałbym zeby bylo tak:
Mógłby ktos dac instrukcje jak dodac ten [Nick : Nick w grze] ?
Na hudzie aktualnie mam tak:
A chciałbym zeby bylo tak:
Mógłby ktos dac instrukcje jak dodac ten [Nick : Nick w grze] ?
manipers 17.07.2011
Też chciałem to zrobić ale Shark już pierwszy napisał to życzę powodzenia
Użytkownik manipers edytował ten post 17.07.2011 11:52
Użytkownik manipers edytował ten post 17.07.2011 11:52
Ert 17.07.2011
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
Wiem , że to jest od tego więc proszę o instrukcje
Ert 17.07.2011
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }
sharkowy
17.07.2011
Podmień.
Daj najlepiej całe *.sma jak nie zadziała.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 17.07.2011 12:01
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new name[32];
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Nick : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), get_user_name(id, name, 31));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Daj najlepiej całe *.sma jak nie zadziała.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 17.07.2011 12:01
manipers 17.07.2011
nad plugin_init masz
new klasid;
to pod to daj
new name[32];
i tam gdzie jest public_pokazinformacje znajdź
i zmień to na
i poniżej masz
to zmień to na
I powinno działac
new klasid;
to pod to daj
new name[32];
i tam gdzie jest public_pokazinformacje znajdź
if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE;
i zmień to na
if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); get_user_info(id, "name", name, 31) if(!target) return PLUGIN_CONTINUE;
i poniżej masz
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
to zmień to na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
I powinno działac
Ert 17.07.2011
manepirs , ciągle zmienia nicki pare razy ktoś inny raz ja ... - tak lata np..
tak przykładowo :
[Nick : manipers]
[Nick : RPK. Shark]
[Nick : inni]
[Nick : dqkqq]
[Nick : Ert]
Co sekunde zmienia graczy
Użytkownik Ert edytował ten post 17.07.2011 12:44
tak przykładowo :
[Nick : manipers]
[Nick : RPK. Shark]
[Nick : inni]
[Nick : dqkqq]
[Nick : Ert]
Co sekunde zmienia graczy
Użytkownik Ert edytował ten post 17.07.2011 12:44
MarWit
17.07.2011
To co dal Shark powinno działać normalnie. To co dał
maniper jest zle ponieważ nick jest zapisywany do zmiennej globalnej. (tak samo jak reszta nickow) Jak chcesz koniecznie jego rozwiazanie to zmien
new name[32]; na new name[32][32]; potem get_user_info(id, "name", name, 31) na get_user_info(id, "name", name[id], 31) a na koncu
Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:49
maniper jest zle ponieważ nick jest zapisywany do zmiennej globalnej. (tak samo jak reszta nickow) Jak chcesz koniecznie jego rozwiazanie to zmien
new name[32]; na new name[32][32]; potem get_user_info(id, "name", name, 31) na get_user_info(id, "name", name[id], 31) a na koncu
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:49