Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Nowy

Hud - Co/Jak dodac?

CoD Nowy

  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 Ert

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ert
  • Lokalizacja:qqdqd
Offline

Posted 17.07.2011 11:45

Witam,

Na hudzie aktualnie mam tak:

Dołączona grafika

A chciałbym zeby bylo tak:
Dołączona grafika

Mógłby ktos dac instrukcje jak dodac ten [Nick : Nick w grze] ?

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 17.07.2011 11:50

Daj *.sma
  • +
  • -
  • 0

#3 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Posted 17.07.2011 11:50

Też chciałem to zrobić ale Shark już pierwszy napisał to życzę powodzenia :)

Edited by manipers, 17.07.2011 11:52.


#4 Ert

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ert
  • Lokalizacja:qqdqd
Offline

Posted 17.07.2011 11:52

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

Wiem , że to jest od tego więc proszę o instrukcje :)

#5 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Posted 17.07.2011 11:53

albo czekaj

Edited by manipers, 17.07.2011 11:55.


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 17.07.2011 11:55

Daj cały public PokazInformacje.
  • +
  • -
  • 0

#7 Ert

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ert
  • Lokalizacja:qqdqd
Offline

Posted 17.07.2011 11:57

public PokazInformacje(id) 

{

	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	

	if(!is_user_connected(id))

	{

		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if(!is_user_alive(id))

	{

		new target = pev(id, pev_iuser2);

		

		if(!target)

		return PLUGIN_CONTINUE;

		

		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));



return PLUGIN_CONTINUE;

}  



#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 17.07.2011 12:00

Podmień.

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new name[32];

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Nick : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id), get_user_name(id, name, 31));

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Daj najlepiej całe *.sma jak nie zadziała.

Edited by RPK. Shark, 17.07.2011 12:01.

  • +
  • -
  • 0

#9 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Posted 17.07.2011 12:03

nad plugin_init masz

new klasid;

to pod to daj

new name[32];

i tam gdzie jest public_pokazinformacje znajdź

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

i zmień to na

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	        get_user_info(id, "name", name, 31)
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

i poniżej masz


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));


to zmień to na


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));


I powinno działac

#10 Ert

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ert
  • Lokalizacja:qqdqd
Offline

Posted 17.07.2011 12:05

manepirs , ciągle zmienia nicki pare razy ktoś inny raz ja ... - tak lata np..
tak przykładowo :
[Nick : manipers]
[Nick : RPK. Shark]
[Nick : inni]
[Nick : dqkqq]
[Nick : Ert]

Co sekunde zmienia graczy

Edited by Ert, 17.07.2011 12:44.


#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1,485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Posted 17.07.2011 14:40

To co dal Shark powinno działać normalnie. To co dał
maniper jest zle ponieważ nick jest zapisywany do zmiennej globalnej. (tak samo jak reszta nickow) Jak chcesz koniecznie jego rozwiazanie to zmien
new name[32]; na new name[32][32]; potem get_user_info(id, "name", name, 31) na get_user_info(id, "name", name[id], 31) a na koncu
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

Edited by MarWit, 17.07.2011 14:49.

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users