Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szybkość ataku nożem
Started By
Zaszka
, 14.07.2011 19:51
10 replies to this topic
#1
Posted 14.07.2011 19:51
Czy ma ktoś funkcje by szybciej atakować nożem?
Widziałem dzisiaj na serverze, że był plugin na noże i było tam nóż xxx szybkość ataku 0.2 itd i szybciej się atakowało nożem.
Poszukałem trochę ale nie znalazłem. Jedynie co to szybkość strzelania z broni ale podobno na nóż jest coś innego.
Proszę was o pomoc bo już nie wiem gdzie szukać.
Widziałem dzisiaj na serverze, że był plugin na noże i było tam nóż xxx szybkość ataku 0.2 itd i szybciej się atakowało nożem.
Poszukałem trochę ale nie znalazłem. Jedynie co to szybkość strzelania z broni ale podobno na nóż jest coś innego.
Proszę was o pomoc bo już nie wiem gdzie szukać.
#2
Posted 15.07.2011 17:30
POPULAR
proszę
Działa to tylko na noże.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_PrimaryAttack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_SecondaryAttack_Post", 1)
}
public Knife_PrimaryAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
public Knife_SecondaryAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
Działa to tylko na noże.
#3
Posted 15.07.2011 17:45
Bardzo dziękuje, wszystko działa!
Oczywiście plusik za poświęcenie czasu.
Oczywiście plusik za poświęcenie czasu.
#4
Posted 15.07.2011 22:38
tak małe pytanie, punchangle to do animacji (tzn zeby sie wyzerowałą czy coś w tym stylu tak?)
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#5
Posted 16.07.2011 01:02
Punchangle to nachylenie (3 elementy - osie X Y Z)
#6
Posted 16.07.2011 10:31
Punchagle to rozrzut broni (tak jak mówi diablix w osiach X,Y i Z), wyzerowalem je gdyz po przyspieszeniu ataku stworzył sie rozrzut na nożu
Edited by MarWit, 16.07.2011 10:32.
#7
Posted 16.07.2011 14:06
Rozrzut broni to pushangle, nachylenie to punchangle
#8
Posted 16.07.2011 14:35
nie ma takiej stałej jak pev_pushangle, więc raczej nie masz racji
#9
Posted 16.07.2011 14:45
To może mi się coś pomyliło bo wiem że punchangle używałem żeby zmienić nachylenie broni (coś ala DarkGL'a sprint)
#10
Posted 16.07.2011 17:26
nie prosciej tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit") RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1) RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1) } public Knife_Attack_Post(this) { static id; id = get_pdata_cbase(this, 41, 4); new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej) set_pdata_float(this, 46, Delay, 4); set_pdata_float(this, 47, Delay, 4); set_pdata_float(this, 48, Delay, 4); new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}; set_pev(id,pev_punchangle,g_angle); }
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Posted 17.07.2011 14:24
G[o]Q, na upartego to można zrobić jeszcze łatwiej
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
}
public Knife_Attack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
set_pdata_float(this, 46, (get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3), 4);
set_pdata_float(this, 47, (get_pdata_float(this, 47, 4) * 0.3), 4);
set_pdata_float(this, 48, (get_pdata_float(this, 48, 4) * 0.3), 4);
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0});
}
Edited by MarWit, 17.07.2011 14:52.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users