Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szybkość ataku nożem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 14.07.2011 19:51

Czy ma ktoś funkcje by szybciej atakować nożem?

Widziałem dzisiaj na serverze, że był plugin na noże i było tam nóż xxx szybkość ataku 0.2 itd i szybciej się atakowało nożem.
Poszukałem trochę ale nie znalazłem. Jedynie co to szybkość strzelania z broni ale podobno na nóż jest coś innego.

Proszę was o pomoc bo już nie wiem gdzie szukać.

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 15.07.2011 17:30

*
Popularny

proszę


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_PrimaryAttack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_SecondaryAttack_Post", 1)
}

public Knife_PrimaryAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}

public Knife_SecondaryAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}


Działa to tylko na noże.
  • +
  • -
  • 6

marwit-0.png


#3 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 15.07.2011 17:45

Bardzo dziękuje, wszystko działa!
Oczywiście plusik za poświęcenie czasu.

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.07.2011 22:38

tak małe pytanie, punchangle to do animacji (tzn zeby sie wyzerowałą czy coś w tym stylu tak?)

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 01:02

Punchangle to nachylenie (3 elementy - osie X Y Z)
  • +
  • -
  • 0

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 16.07.2011 10:31

Punchagle to rozrzut broni (tak jak mówi diablix w osiach X,Y i Z), wyzerowalem je gdyz po przyspieszeniu ataku stworzył sie rozrzut na nożu

Użytkownik MarWit edytował ten post 16.07.2011 10:32

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#7 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 14:06

Rozrzut broni to pushangle, nachylenie to punchangle
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2011 14:35

nie ma takiej stałej jak pev_pushangle, więc raczej nie masz racji
  • +
  • -
  • 0

#9 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 14:45

To może mi się coś pomyliło bo wiem że punchangle używałem żeby zmienić nachylenie broni (coś ala DarkGL'a sprint)
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.07.2011 17:26

nie prosciej tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
        register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
        RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
}

public Knife_Attack_Post(this)
{
        static id;
        id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
        new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
        set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
        set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
        set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
        new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
        set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 17.07.2011 14:24

G[o]Q, na upartego to można zrobić jeszcze łatwiej Dołączona grafika


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
}

public Knife_Attack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
set_pdata_float(this, 46, (get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3), 4);
set_pdata_float(this, 47, (get_pdata_float(this, 47, 4) * 0.3), 4);
set_pdata_float(this, 48, (get_pdata_float(this, 48, 4) * 0.3), 4);
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0});
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:52

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych