Szybkość ataku nożem
Zaszka 14.07.2011
Czy ma ktoś funkcje by szybciej atakować nożem?
Widziałem dzisiaj na serverze, że był plugin na noże i było tam nóż xxx szybkość ataku 0.2 itd i szybciej się atakowało nożem.
Poszukałem trochę ale nie znalazłem. Jedynie co to szybkość strzelania z broni ale podobno na nóż jest coś innego.
Proszę was o pomoc bo już nie wiem gdzie szukać.
Widziałem dzisiaj na serverze, że był plugin na noże i było tam nóż xxx szybkość ataku 0.2 itd i szybciej się atakowało nożem.
Poszukałem trochę ale nie znalazłem. Jedynie co to szybkość strzelania z broni ale podobno na nóż jest coś innego.
Proszę was o pomoc bo już nie wiem gdzie szukać.
MarWit
15.07.2011
proszę
Działa to tylko na noże.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_PrimaryAttack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_SecondaryAttack_Post", 1)
}
public Knife_PrimaryAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
public Knife_SecondaryAttack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej)
set_pdata_float(this, 46, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 47, Delay, 4);
set_pdata_float(this, 48, Delay, 4);
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0};
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
Działa to tylko na noże.
Zaszka 15.07.2011
Bardzo dziękuje, wszystko działa!
Oczywiście plusik za poświęcenie czasu.
Oczywiście plusik za poświęcenie czasu.
mierzwi 15.07.2011
tak małe pytanie, punchangle to do animacji (tzn zeby sie wyzerowałą czy coś w tym stylu tak?)
MarWit
16.07.2011
Punchagle to rozrzut broni (tak jak mówi diablix w osiach X,Y i Z), wyzerowalem je gdyz po przyspieszeniu ataku stworzył sie rozrzut na nożu
Użytkownik MarWit edytował ten post 16.07.2011 10:32
Użytkownik MarWit edytował ten post 16.07.2011 10:32
diablix
16.07.2011
To może mi się coś pomyliło bo wiem że punchangle używałem żeby zmienić nachylenie broni (coś ala DarkGL'a sprint)
G[o]Q
16.07.2011
nie prosciej tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit") RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1) RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1) } public Knife_Attack_Post(this) { static id; id = get_pdata_cbase(this, 41, 4); new Float:Delay = get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3; //Tu zmieniasz szybkosc (im mniejsza wartosc tym szybciej) set_pdata_float(this, 46, Delay, 4); set_pdata_float(this, 47, Delay, 4); set_pdata_float(this, 48, Delay, 4); new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}; set_pev(id,pev_punchangle,g_angle); }
MarWit
17.07.2011
G[o]Q, na upartego to można zrobić jeszcze łatwiej
Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:52
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Knife Speed", "1.0", "MarWit")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_Attack_Post", 1)
}
public Knife_Attack_Post(this)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(this, 41, 4);
set_pdata_float(this, 46, (get_pdata_float(this, 46, 4) * 0.3), 4);
set_pdata_float(this, 47, (get_pdata_float(this, 47, 4) * 0.3), 4);
set_pdata_float(this, 48, (get_pdata_float(this, 48, 4) * 0.3), 4);
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0});
}
Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:52