Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmiana Modelu gracza na leżącą broń - Jak?
Started By dasiek, 13.07.2011 19:33
8 replies to this topic
#1
Posted 13.07.2011 19:33
Jak w temacie. Próbowałem funkcją cs_set_user_model ale broń jest w miejscu głowy a to mnie nie satysfakcjonuje. Chciałem Zrobić też to, że gracz ma zmieniony model na leżacy ale nie dało rade. Poradzi ktoś?
#2 Gość_deLL_*
Posted 14.07.2011 13:31
Chcesz zrobić np. chodzące M4A1 i strzelające?
#3
Posted 14.07.2011 14:24
Żeby gracz miał model jakiejkolwiek broni. m4 dałem dla przykąłdu. nie strzelające w tym momencie ma zablokowane inne bronie. O To mi chodzi.
ca_set_user_model zmienia model ale jest on w powietrzu a chodzi mi o lerzące.
ca_set_user_model zmienia model ale jest on w powietrzu a chodzi mi o lerzące.
Edited by CheQ, 14.07.2011 14:25.
#4
Posted 14.07.2011 17:14
w_m4a1.mdl używasz ?
#5
Posted 14.07.2011 17:59
bron lewituje nadal. chcę zeby byla na ziemi. posiadA ktos jakis pomysl?
#6
Posted 14.07.2011 18:18
engfunc(EngFunc_SetModel, id, "models/w_m4a1.mdl");
engfunc(EngFunc_DropToFloor, id);
Może tak?
#7
Posted 14.07.2011 18:58
co prawda modelu gracza nie zmienia, ale za to drugie + dzięki wielkie.
A czym go podnieść?
A czym go podnieść?
Edited by CheQ, 14.07.2011 19:21.
#8
Posted 15.07.2011 22:40
ustawić mu originy += 15 czy coś ;d?
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#9
Posted 16.07.2011 00:06
Zwiększyć trzeci element tablicy
new Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 15.0; // 15 w górę
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users