Zmiana Modelu gracza na leżącą broń - Jak?
dasiek
13.07.2011
Jak w temacie. Próbowałem funkcją cs_set_user_model ale broń jest w miejscu głowy a to mnie nie satysfakcjonuje. Chciałem Zrobić też to, że gracz ma zmieniony model na leżacy ale nie dało rade. Poradzi ktoś?
dasiek
14.07.2011
Żeby gracz miał model jakiejkolwiek broni. m4 dałem dla przykąłdu. nie strzelające w tym momencie ma zablokowane inne bronie. O To mi chodzi.
ca_set_user_model zmienia model ale jest on w powietrzu a chodzi mi o lerzące.
Edited by CheQ, 14.07.2011 14:25.
ca_set_user_model zmienia model ale jest on w powietrzu a chodzi mi o lerzące.
Edited by CheQ, 14.07.2011 14:25.
Goliath
14.07.2011
engfunc(EngFunc_SetModel, id, "models/w_m4a1.mdl");
engfunc(EngFunc_DropToFloor, id);
Może tak?
dasiek
14.07.2011
co prawda modelu gracza nie zmienia, ale za to drugie + dzięki wielkie.
A czym go podnieść?
Edited by CheQ, 14.07.2011 19:21.
A czym go podnieść?
Edited by CheQ, 14.07.2011 19:21.
diablix
16.07.2011
Zwiększyć trzeci element tablicy
new Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
fOrigin[2] += 15.0; // 15 w górę