←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zmiana Modelu gracza na leżącą broń - Jak?

Locked

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 13.07.2011

Jak w temacie. Próbowałem funkcją cs_set_user_model ale broń jest w miejscu głowy a to mnie nie satysfakcjonuje. Chciałem Zrobić też to, że gracz ma zmieniony model na leżacy ale nie dało rade. Poradzi ktoś?
Quote

Gość_deLL_* 14.07.2011

Chcesz zrobić np. chodzące M4A1 i strzelające? :o
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 14.07.2011

Żeby gracz miał model jakiejkolwiek broni. m4 dałem dla przykąłdu. nie strzelające w tym momencie ma zablokowane inne bronie. O To mi chodzi.

ca_set_user_model zmienia model ale jest on w powietrzu a chodzi mi o lerzące.
Edited by CheQ, 14.07.2011 14:25.
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 14.07.2011

w_m4a1.mdl używasz ?
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 14.07.2011

bron lewituje nadal. chcę zeby byla na ziemi. posiadA ktos jakis pomysl?
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 14.07.2011

	engfunc(EngFunc_SetModel, id, "models/w_m4a1.mdl");
engfunc(EngFunc_DropToFloor, id);

Może tak?
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 14.07.2011

co prawda modelu gracza nie zmienia, ale za to drugie + dzięki wielkie.;)

A czym go podnieść?
Edited by CheQ, 14.07.2011 19:21.
Quote

mierzwi's Photo mierzwi 15.07.2011

ustawić mu originy += 15 czy coś ;d?
Quote

  • +
  • -
diablix's Photo diablix 16.07.2011

Zwiększyć trzeci element tablicy

new Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);

fOrigin[2] += 15.0; // 15 w górę
Quote
Locked