Zniszczalne obiekty
R3X
13.07.2011
Szyby na cs_office na pewno powstały z Magii Ziemi, ale zwykłe skrzynki można zrobić z bytu func_breakable. Nadajesz takiemu hp, materiał, różne flagi i możesz strzelać
Nomaf
13.07.2011
Ahaaa... ja i tak ich nie będę robić
Jakby się robiło tego bf'a to fajnie byłoby coś takiego osiągnąć.
Czyli w edytorze nie ma możliwości zrobienia takich skrzynek?
Jakby się robiło tego bf'a to fajnie byłoby coś takiego osiągnąć.
Czyli w edytorze nie ma możliwości zrobienia takich skrzynek?
Ortega
13.07.2011
0_o Potrzebujesz spella na 100lv, żeby móc niszczyć niezniszczalne. Wyraźnie R3X napisał, tworzysz obiekt, nadajesz materiał i inne "cechy" tj. hp, kompilujesz mapę i możesz niszczyć aż złowieszczy duch przestanie miotać twą duszą.
R3X
13.07.2011
Nomaf, pytasz jakbyś nigdy nie grał w CSa... Na pewno widziałeś zniszczalne byty: kratki od wentylacji na assaulcie, szyby, który można stłuc, skrzynki eksplodujące razem z bombą. To co można znaleźć na standardowych mapach, można zrobić w edytorze (Hammer, kiedyś Worldcraft).
Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.
Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.
diablix
13.07.2011
Nomaf, pytasz jakbyś nigdy nie grał w CSa... Na pewno widziałeś zniszczalne byty: kratki od wentylacji na assaulcie, szyby, który można stłuc, skrzynki eksplodujące razem z bombą. To co można znaleźć na standardowych mapach, można zrobić w edytorze (Hammer, kiedyś Worldcraft).
Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.
Breakable Ent (Fakemeta) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Stary kod, jak testowałem działał wyśmienicie