←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zniszczalne obiekty

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 13.07.2011

Czy jest możliwość umieszczenia zniszczalnych obiektów?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 13.07.2011

Szyby na cs_office na pewno powstały z Magii Ziemi, ale zwykłe skrzynki można zrobić z bytu func_breakable. Nadajesz takiemu hp, materiał, różne flagi i możesz strzelać ^D^
Odpowiedz

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 13.07.2011

Ahaaa... ja i tak ich nie będę robić :P
Jakby się robiło tego bf'a to fajnie byłoby coś takiego osiągnąć.

Czyli w edytorze nie ma możliwości zrobienia takich skrzynek?
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 13.07.2011

0_o Potrzebujesz spella na 100lv, żeby móc niszczyć niezniszczalne. Wyraźnie R3X napisał, tworzysz obiekt, nadajesz materiał i inne "cechy" tj. hp, kompilujesz mapę i możesz niszczyć aż złowieszczy duch przestanie miotać twą duszą.
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 13.07.2011

Nomaf, pytasz jakbyś nigdy nie grał w CSa... Na pewno widziałeś zniszczalne byty: kratki od wentylacji na assaulcie, szyby, który można stłuc, skrzynki eksplodujące razem z bombą. To co można znaleźć na standardowych mapach, można zrobić w edytorze (Hammer, kiedyś Worldcraft).

Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 13.07.2011

Nomaf, pytasz jakbyś nigdy nie grał w CSa... Na pewno widziałeś zniszczalne byty: kratki od wentylacji na assaulcie, szyby, który można stłuc, skrzynki eksplodujące razem z bombą. To co można znaleźć na standardowych mapach, można zrobić w edytorze (Hammer, kiedyś Worldcraft).

Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.


Breakable Ent (Fakemeta) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Stary kod, jak testowałem działał wyśmienicie :rolleyes:
Odpowiedz