Kilka mocy itemków potrzebne do zrobienia
Death_Player
13.07.2011
Proszę o pomoc w zrobieniu itemów
- Parachute - masz spadochron
- Helmet of god's force - nie można cie trafić w głowę
- Poison - dymny truje 5 hp co 1s
- Feather from heaven - zmniejszona grawitacja
- Shoes of speed - zwiększa szybkość o (od 25 do 65pkt)
- Thief of item - masz (od 1/4 do 1/9) na to że graczowi zniszczysz item
Liczę na waszą pomoc.
Dodano 13 lipiec 2011 - 21:21:
Nie muszą być wszystkie każdy jeden się liczy
- Parachute - masz spadochron
- Helmet of god's force - nie można cie trafić w głowę
- Poison - dymny truje 5 hp co 1s
- Feather from heaven - zmniejszona grawitacja
- Shoes of speed - zwiększa szybkość o (od 25 do 65pkt)
- Thief of item - masz (od 1/4 do 1/9) na to że graczowi zniszczysz item
Liczę na waszą pomoc.
Dodano 13 lipiec 2011 - 21:21:
Nie muszą być wszystkie każdy jeden się liczy
Onyke
13.07.2011
wShoes of speed - zwiększa szybkość o (od 25 do 65pkt)
public set_speedchange(id)
daj "ifa" na player_item_id danego itemku
(wzoruj się tam na przykładzie speeda dla ninji)
w- Feather from heaven - zmniejszona grawitacja
public set_gravitychange(id)
daj "ifa" też na player_item_id danego itemku
(wzoruj się tam na przykładzie gravity dla ninji)
W- Thief of item - masz (od 1/4 do 1/9) na to że graczowi zniszczysz item
public damage(id)
Także dodaj ifa na player_item_id danego itemku && losowanie od x do y. Potem w klamrach daj wywołanie komendy "dropitem"
Prosiłeś o pomoc, a nie gotowca więc masz
Użytkownik Onyke edytował ten post 13.07.2011 22:33
Death_Player
14.07.2011
itemka na speeda zrobiłem tak:
i tam w speedach
A co do grawitacji nie rozumiem zapisu, konkretnie cyferki ustalające grawitacje mi nic nie mówią, bo domyślne gravity ma chyba wartość 700(Czy tam 800) ?
A co do drobienia itemu można gotowca, ale z wywołaniem tekstu- "Twój item został zniszczony przez przeciwnika" ?
Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.07.2011 07:44
case 87:
{
player_item_name[id] = "Shoes of speed"
player_item_id[id] = 87
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Szybciej chodzisz",player_item_name[id])
}
i tam w speedach
else if(player_item_id[id] == 87) speeds= random_num(25,65) + floatround(player_dextery[id]*1.3)
A co do grawitacji nie rozumiem zapisu, konkretnie cyferki ustalające grawitacje mi nic nie mówią, bo domyślne gravity ma chyba wartość 700(Czy tam 800) ?
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
A co do drobienia itemu można gotowca, ale z wywołaniem tekstu- "Twój item został zniszczony przez przeciwnika" ?
Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.07.2011 07:44
Onyke
14.07.2011
1.0 = 800A co do grawitacji nie rozumiem zapisu, konkretnie cyferki ustalające grawitacje mi nic nie mówią, bo domyślne gravity ma chyba wartość 700(Czy tam 800) ?
0.5 = 400
itd
Hmm ? Coś podobnego jest od razu w diablo więc po co dodawać drugi raz ?A co do drobienia itemu można gotowca, ale z wywołaniem tekstu- "Twój item został zniszczony przez przeciwnika" ?