Podmiana dźwięków broni
radek_b11 13.07.2011
Witam
Potrzebuję pluginu na podmianę dźwięku broni...
i nie dawajcie mi weapons replecement bo jeżeli chodzi o dźwięki to on nie odtwarza a podmienia...
Potrzebuję pluginu na podmianę dźwięku broni...
i nie dawajcie mi weapons replecement bo jeżeli chodzi o dźwięki to on nie odtwarza a podmienia...
Gość_deLL_* 13.07.2011
Wyciągnięte z Brass Knuckles
W kodzie masz komentarzami opisane co gdzie wpisać. A nazwy broni masz tu: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X w kolumnie Name.
Spoiler
W kodzie masz komentarzami opisane co gdzie wpisać. A nazwy broni masz tu: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X w kolumnie Name.
radek_b11 13.07.2011
kurcze nie bardzo rozumiem
Mam broń M4 i AK
modele podmienione a dźwięki:
AK: (lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/ak47-1.wav
sound/weapons/SCod/ak47-2.wav
M4:(lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/m4a1-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-2.wav
i jak mam to w pluginie umieścić ?
Mam broń M4 i AK
modele podmienione a dźwięki:
AK: (lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/ak47-1.wav
sound/weapons/SCod/ak47-2.wav
M4:(lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/m4a1-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-2.wav
i jak mam to w pluginie umieścić ?
Goliath
13.07.2011
Nie można zmienić dźwięków strzałów broni. Wszystkie inne da się zmienić w modelu (zdekompiluj model, zmień ścieżki dźwięków w pliku .qc, skompiluj model).
Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 14:01
Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 14:01
Nomaf
13.07.2011
Ja bym zrobił inaczej.
Zdekompilowałbym model, np. Milkshapem. Zeedytował bym plik qc, w którym są informacje o dźwiękach i zmienił na swoje, a następnie skompilowałbym.
Sposób działa, sprawdzony przeze mnie. Obsługa programu jest prosta, otwierasz, bierzesz Tools i jest tam gdzieś Decompiling HL MDL (? chyba tak napisane), jest tam też z kompilowaniem.
@up wyprzediłeś mnie...
Użytkownik Nomaf edytował ten post 13.07.2011 14:01
Zdekompilowałbym model, np. Milkshapem. Zeedytował bym plik qc, w którym są informacje o dźwiękach i zmienił na swoje, a następnie skompilowałbym.
Sposób działa, sprawdzony przeze mnie. Obsługa programu jest prosta, otwierasz, bierzesz Tools i jest tam gdzieś Decompiling HL MDL (? chyba tak napisane), jest tam też z kompilowaniem.
@up wyprzediłeś mnie...
Użytkownik Nomaf edytował ten post 13.07.2011 14:01
radek_b11 13.07.2011
Mam ten program MilkShape 3D ale nie widzę tam nigdzie dekompilacji a jak chcę wybrać plik to mogę tylko w rozszerzeniu: .ms3d
Gdzie ta opcja dekompilacji jest?
Dodano 13 lipiec 2011 - 18:30:
znalazłem na internecie takie coś "Kompilator StudioMDL oraz dekompilator MDLdec"
Takie małe info dla osób które tez chciały by się tym pobawić
Dodano 13 lipiec 2011 - 18:50:
zdekompilowałem ale nie ma nic o dźwięku: ak47-1.wav
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 13.07.2011 17:50
Gdzie ta opcja dekompilacji jest?
Dodano 13 lipiec 2011 - 18:30:
znalazłem na internecie takie coś "Kompilator StudioMDL oraz dekompilator MDLdec"
Takie małe info dla osób które tez chciały by się tym pobawić
Dodano 13 lipiec 2011 - 18:50:
zdekompilowałem ale nie ma nic o dźwięku: ak47-1.wav
// 6 animation sequence(s) $sequence "idle1" "idle1" fps 30 $sequence "reload" "reload" fps 33 { { event 5004 14 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 41 "weapons/ak47_clipin.wav" } { event 5004 63 "weapons/ak47_boltpull.wav" } } $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 9 "weapons/ak47_boltpull.wav" } $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" } $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 13.07.2011 17:50
Goliath
13.07.2011
Przecież wyraźnie napisałem. Najwyżej możesz dodać, aby nowy dźwięk się nakładał na stary, ale nieciekawie to będzie brzmieć (a na dodatek każdy gracz będzie słyszał tylko stare dźwięki, gdy ktoś inny będzie strzelać). Zmień:Nie można zmienić dźwięków strzałów broni.
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
Na np.:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-2.wav" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" }
Poprawnie możesz zmienić tylko pozostałe dźwięki np. przeładowywania.
Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 18:21
radek_b11 13.07.2011
czyli to co podałeś będzie powodować nakładanie się dźwięku tak ?
A skąd ten plugin wie z jakiego dźwięku skorzystać by był jakiś odgłos strzału ?
A skąd ten plugin wie z jakiego dźwięku skorzystać by był jakiś odgłos strzału ?
Nomaf
13.07.2011
To nie plugin, tylko model. Dlaczego miałoby powodować nakładanie się dźwięków? A jak się tworzy nowy model z innymi dźwięki, to się nakładają? nie. No chyba, że w silniku są jakieś funkcje, oświeć mnie.