Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Podmiana dźwięków broni
#1
Napisano 13.07.2011 11:54
Potrzebuję pluginu na podmianę dźwięku broni...
i nie dawajcie mi weapons replecement bo jeżeli chodzi o dźwięki to on nie odtwarza a podmienia...
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2 Gość_deLL_*
Napisano 13.07.2011 12:22
W kodzie masz komentarzami opisane co gdzie wpisać. A nazwy broni masz tu: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X w kolumnie Name.
#3
Napisano 13.07.2011 13:22
Mam broń M4 i AK
modele podmienione a dźwięki:
AK: (lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/ak47-1.wav
sound/weapons/SCod/ak47-2.wav
M4:(lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/m4a1-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-2.wav
i jak mam to w pluginie umieścić ?
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#4
Napisano 13.07.2011 13:58
Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 14:01
#5
Napisano 13.07.2011 13:59
Zdekompilowałbym model, np. Milkshapem. Zeedytował bym plik qc, w którym są informacje o dźwiękach i zmienił na swoje, a następnie skompilowałbym.
Sposób działa, sprawdzony przeze mnie. Obsługa programu jest prosta, otwierasz, bierzesz Tools i jest tam gdzieś Decompiling HL MDL (? chyba tak napisane), jest tam też z kompilowaniem.
@up wyprzediłeś mnie...
Użytkownik Nomaf edytował ten post 13.07.2011 14:01
#6
Napisano 13.07.2011 17:26
Gdzie ta opcja dekompilacji jest?
Dodano 13 lipiec 2011 - 18:30:
znalazłem na internecie takie coś "Kompilator StudioMDL oraz dekompilator MDLdec"
Takie małe info dla osób które tez chciały by się tym pobawić
Dodano 13 lipiec 2011 - 18:50:
zdekompilowałem ale nie ma nic o dźwięku: ak47-1.wav
// 6 animation sequence(s) $sequence "idle1" "idle1" fps 30 $sequence "reload" "reload" fps 33 { { event 5004 14 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 41 "weapons/ak47_clipin.wav" } { event 5004 63 "weapons/ak47_boltpull.wav" } } $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 9 "weapons/ak47_boltpull.wav" } $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" } $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 13.07.2011 17:50
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#7
Napisano 13.07.2011 18:20
Przecież wyraźnie napisałem. Najwyżej możesz dodać, aby nowy dźwięk się nakładał na stary, ale nieciekawie to będzie brzmieć (a na dodatek każdy gracz będzie słyszał tylko stare dźwięki, gdy ktoś inny będzie strzelać). Zmień:Nie można zmienić dźwięków strzałów broni.
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }
Na np.:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-2.wav" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" }
Poprawnie możesz zmienić tylko pozostałe dźwięki np. przeładowywania.
Użytkownik Goliath edytował ten post 13.07.2011 18:21
#8
Napisano 13.07.2011 19:01
A skąd ten plugin wie z jakiego dźwięku skorzystać by był jakiś odgłos strzału ?
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#9
Napisano 13.07.2011 19:05