←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Podmiana dźwięków broni

Locked

radek_b11's Photo radek_b11 13.07.2011

Witam

Potrzebuję pluginu na podmianę dźwięku broni...
i nie dawajcie mi weapons replecement bo jeżeli chodzi o dźwięki to on nie odtwarza a podmienia...
Quote

Gość_deLL_* 13.07.2011

Wyciągnięte z Brass Knuckles

Spoiler


W kodzie masz komentarzami opisane co gdzie wpisać. A nazwy broni masz tu: Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X w kolumnie Name.
Quote

radek_b11's Photo radek_b11 13.07.2011

kurcze nie bardzo rozumiem :P

Mam broń M4 i AK
modele podmienione a dźwięki:

AK: (lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/ak47-1.wav
sound/weapons/SCod/ak47-2.wav

M4:(lokalizacja nowego dźwięku)
sound/weapons/SCod/m4a1-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-1.wav
sound/weapons/SCod/m4a1_unsil-2.wav

i jak mam to w pluginie umieścić ?
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 13.07.2011

Nie można zmienić dźwięków strzałów broni. Wszystkie inne da się zmienić w modelu (zdekompiluj model, zmień ścieżki dźwięków w pliku .qc, skompiluj model).
Edited by Goliath, 13.07.2011 14:01.
Quote

  • +
  • -
Nomaf's Photo Nomaf 13.07.2011

Ja bym zrobił inaczej.

Zdekompilowałbym model, np. Milkshapem. Zeedytował bym plik qc, w którym są informacje o dźwiękach i zmienił na swoje, a następnie skompilowałbym.
Sposób działa, sprawdzony przeze mnie. Obsługa programu jest prosta, otwierasz, bierzesz Tools i jest tam gdzieś Decompiling HL MDL (? chyba tak napisane), jest tam też z kompilowaniem.

@up wyprzediłeś mnie...
Edited by Nomaf, 13.07.2011 14:01.
Quote

radek_b11's Photo radek_b11 13.07.2011

Mam ten program MilkShape 3D ale nie widzę tam nigdzie dekompilacji a jak chcę wybrać plik to mogę tylko w rozszerzeniu: .ms3d
Gdzie ta opcja dekompilacji jest?

Dodano 13 lipiec 2011 - 18:30:
znalazłem na internecie takie coś "Kompilator StudioMDL oraz dekompilator MDLdec"

Takie małe info dla osób które tez chciały by się tym pobawić

Dodano 13 lipiec 2011 - 18:50:
zdekompilowałem ale nie ma nic o dźwięku: ak47-1.wav

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle1" "idle1" fps 30 
$sequence "reload" "reload" fps 33 {
  { event 5004 14 "weapons/ak47_clipout.wav" } 
  { event 5004 41 "weapons/ak47_clipin.wav" } 
  { event 5004 63 "weapons/ak47_boltpull.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 9 "weapons/ak47_boltpull.wav" } 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" } 

Edited by radek_b11, 13.07.2011 17:50.
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 13.07.2011

Nie można zmienić dźwięków strzałów broni.

Przecież wyraźnie napisałem. Najwyżej możesz dodać, aby nowy dźwięk się nakładał na stary, ale nieciekawie to będzie brzmieć (a na dodatek każdy gracz będzie słyszał tylko stare dźwięki, gdy ktoś inny będzie strzelać). Zmień:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }

Na np.:
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-2.wav" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 "weapons/SCod/ak47-1.wav" }

Poprawnie możesz zmienić tylko pozostałe dźwięki np. przeładowywania.
Edited by Goliath, 13.07.2011 18:21.
Quote

radek_b11's Photo radek_b11 13.07.2011

czyli to co podałeś będzie powodować nakładanie się dźwięku tak ?

A skąd ten plugin wie z jakiego dźwięku skorzystać by był jakiś odgłos strzału ?
Quote

  • +
  • -
Nomaf's Photo Nomaf 13.07.2011

To nie plugin, tylko model. Dlaczego miałoby powodować nakładanie się dźwięków? A jak się tworzy nowy model z innymi dźwięki, to się nakładają? nie. No chyba, że w silniku są jakieś funkcje, oświeć mnie.
Quote
Locked