Podmiana poszczególnego modelu dla Teamu
radek_b11 13.07.2011
Witam
Chciałbym podmienić modele HAND (dłoni) inne dla T i inne dla CT
i nie mam głowy jakiego pluglinu do tego użyć ?
Tak jak mamy plugin player model to uwzględniam jaki model GRACZA dla danego teamu a tego nie wiem...
Chciałbym podmienić modele HAND (dłoni) inne dla T i inne dla CT
i nie mam głowy jakiego pluglinu do tego użyć ?
Tak jak mamy plugin player model to uwzględniam jaki model GRACZA dla danego teamu a tego nie wiem...
Gość_deLL_* 13.07.2011
To powinno zadziałać:
Ścieżki modeli dla TT:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define PLUGIN "Nowe modele rak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_weaponmodel_t.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_t.mdl")
precache_model("models/p_weaponmodel_ct.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_ct.mdl")
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new team = get_user_team(id)
new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
if(weapon == CSW_KNIFE && team == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_t.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_t.mdl")
}
else if(weapon == CSW_KNIFE && team == 2)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_ct.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_ct.mdl")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Ścieżki modeli dla TT:
models/p_weaponmodel_t.mdl models/v_viewmodel_t.mdlŚcieżki modeli dla CT:
models/p_weaponmodel_ct.mdl models/v_viewmodel_ct.mdl