←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Podmiana poszczególnego modelu dla Teamu

Locked

radek_b11's Photo radek_b11 13.07.2011

Witam

Chciałbym podmienić modele HAND (dłoni) inne dla T i inne dla CT
i nie mam głowy jakiego pluglinu do tego użyć ?

Tak jak mamy plugin player model to uwzględniam jaki model GRACZA dla danego teamu a tego nie wiem...
Quote

Gość_deLL_* 13.07.2011

To powinno zadziałać:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "Nowe modele rak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_weaponmodel_t.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_t.mdl")
precache_model("models/p_weaponmodel_ct.mdl")
precache_model("models/v_viewmodel_ct.mdl")
}

public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new team = get_user_team(id)
new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
if(weapon == CSW_KNIFE && team == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_t.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_t.mdl")
}
else if(weapon == CSW_KNIFE && team == 2)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_viewmodel_ct.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_weaponmodel_ct.mdl")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Ścieżki modeli dla TT:
models/p_weaponmodel_t.mdl
models/v_viewmodel_t.mdl
Ścieżki modeli dla CT:
models/p_weaponmodel_ct.mdl
models/v_viewmodel_ct.mdl
Quote
Locked