Witam, Ja zaczynam zabawe z amxx i próbuje twozyć nowe klasy codmod. Robie to na podstawie tych co ściągnoełm z internetu tylko zmieniam bron, staty itp. A moja sprawa to jak dodać natychmiastowe zabićie z noża.
Może ktoś od razu Skompilować??
Dodano 13 lipiec 2011 - 07:57:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "[Premium]Niezniszczalny";
new const opis[] = "Ma dużo HP,Krowe,noz komandosa";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klasy codmoda
Temat rozp.
M4LY
, 13.07.2011 06:56
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.07.2011 06:56
#2
Napisano 13.07.2011 08:37
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <codmod>
* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Alucard";
* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";
* Tutaj dajemy opis naszej klasy
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 15;
* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp
new const kondycja = 40;
* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 5;
* Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 5;
* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Alucard"; new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybkii"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <codmod>
* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Alucard";
* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";
* Tutaj dajemy opis naszej klasy
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 15;
* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp
new const kondycja = 40;
* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 5;
* Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 5;
* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#3
Napisano 13.07.2011 11:07
A moja sprawa to jak dodać natychmiastowe zabićie z noża.
Wzoruj się na klasie Komandos, wklej wszystko co zaczyna się na "ham"
@UP
Zamiast kopiować poradnik nauczyłbyś się czytać ze zrozumieniem.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 13.07.2011 11:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych