←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Oznakowanie entu.

Zablokowany

  • +
  • -
dram - zdjęcie dram 10.07.2011

Witam. Od razu mówię ze pisze z komórki wiec jakiekolwiek testy kodu sie u mnie Nie odbędą no cóż moja ciekawość niezna granic. Przejdźmy do rzeczy stawiam na mapie jakis obiekt. Chciałbym go jakoś oznakować zeby potem go w łatwy sposób wyszukać poproszę obydwa te kody. + 3 kod który wykona sie jak gracz naciśnie use na tym obiekcie dziekuje
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 11.07.2011

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"

new g_iTempEnt[33];

public plugin_init() {
register_plugin("Oznacz ent", VERSION, "diablix")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}

public fwCmdStart(id, handle){
new bitButtons = get_uc(handle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);

if((bitButtons & IN_USE) && !(bitOldbuttons & IN_USE)){
new iEnt, iBody;
get_user_aiming(id, iEnt, iBody);

if(pev_valid(iEnt)){
g_iTempEnt[id] = iEnt;
client_print(id, 3, "Oznakowales element o id = (%d)", iEnt);
}
}
}


Nacsikając E id bytu jest zapisywane do zmiennej g_iTempEnt
Odpowiedz

  • +
  • -
dram - zdjęcie dram 11.07.2011

No dobra a jeszcze jak postawić ent na mapie oraz wykonać kod jak na nim używa sie use. 2 czy można postawić model gracza i nim poruszyć tak by np zrobił krok do przodu ?
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 17.07.2011

1. Robisz praktycznie to samo co pokazał diablix, lecz zamiast zapisywania id enta do zmiennej wykonujesz swoja funkcje. Poruszać tez się da, ale musisz wybrać jak: albo strzalkami (głupie rozwiazanie gdyz sterujesz dwoma entami na raz) lub bindami np. "+uparrow_ent" "-uparrow_ent" itp. Trzeba jeszcze zanimowac enta i nadać kierunek oraz szybkosc ruchu.
Użytkownik MarWit edytował ten post 17.07.2011 14:18
Odpowiedz
Zablokowany