←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zwracanie ID gracza

Zablokowany

  • +
  • -
Syczaj - zdjęcie Syczaj 10.07.2011

Chciałbym poprosić o pare funkcji, które zwracają ID gracza przy:

  • przeładowywaniu
  • tworzeniu spraya
  • zabiciu siebie i przeciwnika jednym granatem
  • dostaniu paki przy respawnie
  • Zabiciu 2 graczy jednym strzałem z AWP
  • Respawnie
  • Nie wiem, czy w ogole jest taka mozliwosc, ale ID gracza, który przebiegl 'metr' po mapie? Zebym mogl sobie te metry zliczac :)

Użytkownik Syczaj edytował ten post 10.07.2011 23:41
Odpowiedz

Gość_deLL_* 10.07.2011

Przeładowywanie:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Przeladowanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_usp", "Reload", 0)
}
public Reload(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner);

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

client_print(id, print_chat, "Brawo %s ! Przeladowujesz USP xD", name)
}


Spray: Dokumentacja AMXX.pl: Engine >> engine > client_impulse

Gracz odrodził się z bombą:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Spawn With The Bomb"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Spawned_With_The_Bomb")
}

public logevent_function_p()
{
new id = get_loguser_index()

new name[32];
get_user_name(id, name, 31)

client_print(0, print_chat, "%s odrodzil sie z bomba!", name)
}

stock get_loguser_index()
{
new loguser[80], name[32]
read_logargv(0, loguser, 79)
parse_loguser(loguser, name, 31)

return get_user_index(name)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 10.07.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Pytania
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 10.07.2011

Przeładowywanie dla każdej broni (którą się da ładować :P)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Przeladowanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

new sWeaponName[32];
for(new i = 1 ; i <= (0x2 - 2) ; i++){
if(!(((1<<2)|(1<<4)|(1<<9)|(1<<25)|(1<<29)|(1<<6)) & (1<<i)) && !(((1<<21)|(1<<5)) & (1<<i)) && get_weaponname(i, sWeaponName, sizeof sWeaponName - 1)){
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, sWeaponName, "Reload", 1);
}
}
}

public Reload(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner);

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

client_print(id, print_chat, "Brawo %s ! Przeladowujesz bron xD", name)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Syczaj - zdjęcie Syczaj 11.07.2011

Pewien drobny problem z client_impulse.
Wystarczy, ze nacisne spray (nawet nie musi sie pokazac) a zwraca ID. Daloby rade napisac cos co zwraca ID gracza tylko gdy pokaze sie spray?
Odpowiedz
Zablokowany