Zwracanie ID gracza
Syczaj
10.07.2011
Chciałbym poprosić o pare funkcji, które zwracają ID gracza przy:
Użytkownik Syczaj edytował ten post 10.07.2011 23:41
- przeładowywaniu
- tworzeniu spraya
- zabiciu siebie i przeciwnika jednym granatem
- dostaniu paki przy respawnie
- Zabiciu 2 graczy jednym strzałem z AWP
- Respawnie
- Nie wiem, czy w ogole jest taka mozliwosc, ale ID gracza, który przebiegl 'metr' po mapie? Zebym mogl sobie te metry zliczac
Użytkownik Syczaj edytował ten post 10.07.2011 23:41
Gość_deLL_* 10.07.2011
Przeładowywanie:
Spray: Dokumentacja AMXX.pl: Engine >> engine > client_impulse
Gracz odrodził się z bombą:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Przeladowanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_usp", "Reload", 0)
}
public Reload(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner);
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(id, print_chat, "Brawo %s ! Przeladowujesz USP ", name)
}
Spray: Dokumentacja AMXX.pl: Engine >> engine > client_impulse
Gracz odrodził się z bombą:
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Spawn With The Bomb"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Spawned_With_The_Bomb")
}
public logevent_function_p()
{
new id = get_loguser_index()
new name[32];
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat, "%s odrodzil sie z bomba!", name)
}
stock get_loguser_index()
{
new loguser[80], name[32]
read_logargv(0, loguser, 79)
parse_loguser(loguser, name, 31)
return get_user_index(name)
}
R3X
10.07.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Pytania
diablix
10.07.2011
Przeładowywanie dla każdej broni (którą się da ładować )
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Przeladowanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
new sWeaponName[32];
for(new i = 1 ; i <= (0x2 - 2) ; i++){
if(!(((1<<2)|(1<<4)|(1<<9)|(1<<25)|(1<<29)|(1<<6)) & (1<<i)) && !(((1<<21)|(1<<5)) & (1<<i)) && get_weaponname(i, sWeaponName, sizeof sWeaponName - 1)){
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, sWeaponName, "Reload", 1);
}
}
}
public Reload(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner);
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(id, print_chat, "Brawo %s ! Przeladowujesz bron ", name)
}
Syczaj
11.07.2011
Pewien drobny problem z client_impulse.
Wystarczy, ze nacisne spray (nawet nie musi sie pokazac) a zwraca ID. Daloby rade napisac cos co zwraca ID gracza tylko gdy pokaze sie spray?
Wystarczy, ze nacisne spray (nawet nie musi sie pokazac) a zwraca ID. Daloby rade napisac cos co zwraca ID gracza tylko gdy pokaze sie spray?