←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomoc z modami

Zablokowany

  • +
  • -
kreska91 - zdjęcie kreska91 09.07.2011

Witam moze powtarzal juz sie ten temat ale bardzo pilnie potrzebuje pomocy.

Problem w tym ze kupilem server 4 sloty na tserwey.pl - wszystko ok ale nie umiem wgrac moda.

Robie wszystko tak jak w instrukcjach dodaje all na FTP ale nic niewiem o co codzi proszę o pomoc bardzo chce sobie pograc z bratem ale kurcze niewiem co zrobic.

Byc moze to jest problem z msql ale niwiem co zrobic z ty - jestem ZIELONY :(:(

Z gory dzięki.
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 09.07.2011

Instalacja AMXMODX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

jak to przeczytasz to powinienes juz wiedziec co i jak
Odpowiedz

  • +
  • -
kreska91 - zdjęcie kreska91 09.07.2011

Instalacja AMXMODX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

jak to przeczytasz to powinienes juz wiedziec co i jak



Ale mi chodzi o diablo moda a nie o amxa prtzeczytalem all ale dalej nie pomoglo. w instrukcjach modow jest podobnie opisane ale niewiem czemu wogóle nie dzialaja chodzi o baze msql?
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 09.07.2011

a gdzie masz baze mysql? ustawiles dostep dla zewnetrznych hostow? masz jakies error logi?
Odpowiedz

  • +
  • -
kreska91 - zdjęcie kreska91 09.07.2011

Rzecz w tym ze nie mam zadnej bazy i niewiem jak co zrobic mam zrobione konto na db4free.net - get a MySQL 5.5 Database for free ale jak wchodze w phpmyadmin to niewiem co zrobic i tyle kurcze szukalem roznych tematow pisalem na innych forach ale nikt nic mi nie powie na ten temat
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 09.07.2011

z tworzenia bazy mysql polecam Ci ten temat, co prawda dotyczy amxbans ale robiac to np na zins.pl przez te pismo obrazkowe dojdziesz o co chodzi: [GmAMXBans] AMXBANS i MySQL. TUTORIAL - AMXX.pl: Support AMX Mod X