Gdy gracze się odradzają są na nich dwa modele, zwykły z cs-a i ten który ustawiłem ja. Dopiero task po 15 sek. ustawia model mój a tamten znika.
Gdy tego taska dawałem np. na 5 sek. nie ukryje on modelu standardowego.
I mam pytanie: dałyby się zrobić aby model mój ustawił, a zwykły ukrył na początku rundy?
task, który się odpala na zmiane modeli:
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
Funkcja:
public ClCmdSelectModel(id, menuid) { if(g_zombie[id] || g_nemesis[id] || g_survivor[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else { switch(klasa_gracza[id]) { case Sprinter: { fm_remove_model_ents(id) if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) { g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")); set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,1) set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model") set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id) set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id) // Change name of your model below. engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/aaa/aaa.mdl") } } case Skoczek: { } case Obronca: { } case Hulk: { } } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Dzięki za pomoc.