←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Bug z niewidzialnoscia

Zablokowany

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 07.07.2011

Witam !

Chcialbym sie spytac czy umielibyscie naprawic bug z niewidzialnoscia, mam np pelerynke niewidka powinna byc niewidzialna, ale ja widac.

Jak umie to naprawic dalbym sma tylko napiszcie tu w tym temacie albo na PW a ja dam sma.

Jak ktos mi to naprawi dam +++
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 07.07.2011 08:59
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 07.07.2011

Zobacz to dodaj w CurWeapon

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER_ITEMU)
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
        }
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 07.07.2011

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);


Tak zrób.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 07.07.2011

tez nic nie dziala ;/ kurde juz mnie to pomalu denerwuje.

próbowałem zrobic takei cos, jak kucasz stajesz sie niewidzialny, ale tez to nei dziala;/

A to skopiowalem do public CmdStart(id, uc_handle)

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU)
	{
		if(button & IN_DUCK)
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
		else
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	}

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 07.07.2011 14:07
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 07.07.2011

w cmdStart
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU && button & IN_DUCK)
	{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
	}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

może tak?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 07.07.2011

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU && button & IN_DUCK)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
}
else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 07.07.2011

Jak już to tak:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
{
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 07.07.2011 20:01
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 07.07.2011

A jak itemu już nie będzie? To co wtedy? Do tego to już było wcześniej podane i on napisał, że nie działa.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 07.07.2011

w ogóle nie dziala mi niewidzialnosc dam sma ale nie daje publicznie bo ja sam robilem napiszcze do mnie na PW lub na moje GG 15964474
Odpowiedz
Zablokowany