Problem z klasa miny
drzewko 04.07.2011
Witam mam taki problem, ostatnio przerobiłem klasę, sapera na extra sapera, 4 miny i m4 + 50% niewidzialności, klasa działa ładnie, tylko w tym problem ze zabija graczy z własnego teamu, poniżej załącznik z sma naprawi ktoś to.
Użytkownik drzewko edytował ten post 05.07.2011 09:02
Załączone pliki
Użytkownik drzewko edytował ten post 05.07.2011 09:02
BliBs_Pl
04.07.2011
To nie jest .sms tylko .sma
Poza tym nie dawaj w rarze tylko od razu sma.
Czym zabija też swoich?
Poza tym nie dawaj w rarze tylko od razu sma.
Czym zabija też swoich?
drzewko 05.07.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "[Premium]Extra Saper"; new const opis[] = "Posiada 4 miny + m4 i 50% niewidocznosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); } public plugin_precache() { precache_model(model); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Nevv", nazwa) if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_min_gracza[id] = 4; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 122); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny! cipko"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = 4; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
Zabija minami ktos wejdzie z teamu w mine to go zabija
BliBs_Pl
05.07.2011
Spróbuj tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "[Premium]Extra Saper"; new const opis[] = "Posiada 4 miny + m4 i 50% niewidocznosci"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); } public plugin_precache() { precache_model(model); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez Nevv", nazwa) if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_min_gracza[id] = 4; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 122); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = 4; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
drzewko 05.07.2011
Normalny nie
Dodano 06 lipiec 2011 - 14:00:
Dodano 06 lipiec 2011 - 14:00:
pomoże ktośOsoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości