←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa cod mod

Locked

ZaKlAdNiK.'s Photo ZaKlAdNiK. 04.07.2011

Siema dziś mam problem z dodaniem do mojej klasy Grawitacji 40 %

Mozę Ktoś mi pomóc??

Samuraj.sma


/* Plugin by ZaKlAdNiK */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[] = "Samuraj (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he , 1/2 z noza (PPM) .";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "Klasa Samuraj Stworzona Przez ZaKlAdNiK"); 
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
        {
                ColorChat(id, RED, "To jest Klasa Premium")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        set_user_footsteps(id, 0);
        ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
        precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
                }
        }
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                
                if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                        
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

Dołączona grafika .
Quote

  • +
  • -
BliBs_Pl's Photo BliBs_Pl 04.07.2011

Masz!

Attached Files

Quote

ZaKlAdNiK.'s Photo ZaKlAdNiK. 04.07.2011

Dzięki zaraz sprawdzę

Dodano 04 lipiec 2011 - 12:11:
Wszystko jest OK + poleciał .
Quote
Locked