←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Rakieta bez plomienia

Locked

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 03.07.2011

Witam. mam pytanie jak zrobic z tego kodu rakiete bez plomienia tzn. Jak leci jest plomien i nie chce zeby byl. Juz gdzies to widzialem.

public StworzRakiete(id)
{
        if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
        {
                client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie Rakiety!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
        {
                client_print(id, print_center, "Rakiete mozesz uzywac co 3 sekundy!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if (is_user_alive(id))
        {       
                if(inteligencja_gracza[id] < 1)
                        client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Rakiety, zwieksz inteligencje!");
                
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;
                
                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
                
                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
                
                new Ent = create_entity("info_target");
                
                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname,"Rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
                
                vAngle[0] *= -1.0;
                
                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
                
                
                entity_set_int(Ent,EV_INT_effects,64)
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
                
                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
                
                message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
                write_byte(22) 
                write_short(Ent) 
                write_short(sprite_beam) 
                write_byte(45) 
                write_byte(4) 
                write_byte(255) 
                write_byte(105) 
                write_byte(180) 
                write_byte(25)
                message_end() 
        }       
        return PLUGIN_CONTINUE;

Dodano 04 lipiec 2011 - 17:35:
Czekam na odpowiedz.

Dodano 05 lipiec 2011 - 19:48:
@Refresh
Quote

ptk.'s Photo ptk. 05.07.2011

Zobacz to

public StworzRakiete(id)
{
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{	
		if(inteligencja_gracza[id] < 1)
			client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");
			
		poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
		ilosc_rakiet_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
		new Ent = create_entity("info_target");
	
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	
		vAngle[0] *= -1.0;
	
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Powinno działać :rolleyes:
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 05.07.2011

Pomyslalem krotko po napisaniu tego tematu.Zrobilem tak i nadal nic.

Moze to odpowiada za to ? Ale watpie ;P

public DotykRakiety(ent)
{
	if ( !is_valid_ent(ent))
		return;
	
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); // scale
	write_byte(20); // framerate
	write_byte(0);// flags
	message_end();
	
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
			continue;
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
	}
	remove_entity(ent);
}

Edited by pm161, 05.07.2011 23:56.
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 06.07.2011

Kolega Ci dał wyżej rozwiązanie a Ty wyjeżdżasz z dotykiem rakiety...
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
                write_byte(22) 
                write_short(Ent) 
                write_short(sprite_beam) 
                write_byte(45) 
                write_byte(4) 
                write_byte(255) 
                write_byte(105) 
                write_byte(180) 
                write_byte(25)
                message_end()
to jest odpowiedzialne za "plomien".
Quote

ptk.'s Photo ptk. 06.07.2011

Pomyslalem krotko po napisaniu tego tematu.Zrobilem tak i nadal nic.


eee... Jak to jest możliwe ze ci to nie chodzi jak odpowiedzialne za "płomień" jest to co kolega KariiO napisał ... :blink:
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 06.07.2011

Dac Ci IP ? ;] Zobaczysz nadal jest plomien.

Nie dziala :] Nadal ten cholerny plomien. czy tam kula ognia : /
Edited by pm161, 06.07.2011 17:22.
Quote

ptk.'s Photo ptk. 06.07.2011

a nie masz czasem fireball ?? zamiast rakiet a z resztą tak podmieniając ten kod nie powinieneś tego mieć ja tak mam i śmiga ładnie bez żadnych "Płomieni"
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 06.07.2011

yyy. To gdzie by bylo pokazane ze mam firebal ? Z kodu widze ze czyta model rakiety wiec chyba powinna byc rakieta.
Quote

ptk.'s Photo ptk. 06.07.2011

eee... z kodu co ci podałem nie ma żadnych "Płomieni" <_<
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 06.07.2011

Boshe... Umiesz czytac? U mnie są. Nie mam zadnych FireBall. Wiec o co kaman.
Quote

ptk.'s Photo ptk. 06.07.2011

To jak masz problem nie rozwiąrze go z niczego może tak .sma ? :mur:
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 06.07.2011

Bo dam .sma :D Przerobiony Cod Mod by sajjuk.
Quote
Locked