Rakieta bez plomienia
ExTaza?!
03.07.2011
Witam. mam pytanie jak zrobic z tego kodu rakiete bez plomienia tzn. Jak leci jest plomien i nie chce zeby byl. Juz gdzies to widzialem.
Dodano 04 lipiec 2011 - 17:35:
Czekam na odpowiedz.
Dodano 05 lipiec 2011 - 19:48:
@Refresh
public StworzRakiete(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie Rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiete mozesz uzywac co 3 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { if(inteligencja_gracza[id] < 1) client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Rakiety, zwieksz inteligencje!"); poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime(); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname,"Rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent,EV_INT_effects,64) entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(Ent) write_short(sprite_beam) write_byte(45) write_byte(4) write_byte(255) write_byte(105) write_byte(180) write_byte(25) message_end() } return PLUGIN_CONTINUE;
Dodano 04 lipiec 2011 - 17:35:
Czekam na odpowiedz.
Dodano 05 lipiec 2011 - 19:48:
@Refresh
ptk. 05.07.2011
Zobacz to
Powinno działać
public StworzRakiete(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { if(inteligencja_gracza[id] < 1) client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!"); poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime(); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Powinno działać
ExTaza?!
05.07.2011
Pomyslalem krotko po napisaniu tego tematu.Zrobilem tak i nadal nic.
Moze to odpowiada za to ? Ale watpie
Edited by pm161, 05.07.2011 23:56.
Moze to odpowiada za to ? Ale watpie
public DotykRakiety(ent) { if ( !is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); // scale write_byte(20); // framerate write_byte(0);// flags message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24) continue; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1); } remove_entity(ent); }
Edited by pm161, 05.07.2011 23:56.
KariiO
06.07.2011
Kolega Ci dał wyżej rozwiązanie a Ty wyjeżdżasz z dotykiem rakiety...
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(Ent) write_short(sprite_beam) write_byte(45) write_byte(4) write_byte(255) write_byte(105) write_byte(180) write_byte(25) message_end()to jest odpowiedzialne za "plomien".
ptk. 06.07.2011
Pomyslalem krotko po napisaniu tego tematu.Zrobilem tak i nadal nic.
eee... Jak to jest możliwe ze ci to nie chodzi jak odpowiedzialne za "płomień" jest to co kolega KariiO napisał ...
ExTaza?!
06.07.2011
Dac Ci IP ? ;] Zobaczysz nadal jest plomien.
Nie dziala Nadal ten cholerny plomien. czy tam kula ognia : /
Edited by pm161, 06.07.2011 17:22.
Nie dziala Nadal ten cholerny plomien. czy tam kula ognia : /
Edited by pm161, 06.07.2011 17:22.
ptk. 06.07.2011
a nie masz czasem fireball ?? zamiast rakiet a z resztą tak podmieniając ten kod nie powinieneś tego mieć ja tak mam i śmiga ładnie bez żadnych "Płomieni"
ExTaza?!
06.07.2011
yyy. To gdzie by bylo pokazane ze mam firebal ? Z kodu widze ze czyta model rakiety wiec chyba powinna byc rakieta.
ExTaza?!
06.07.2011
Boshe... Umiesz czytac? U mnie są. Nie mam zadnych FireBall. Wiec o co kaman.