←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Dostępna klasa od danego lvl

Zablokowany

Diablo Mod - zdjęcie Diablo Mod 02.07.2011

Witam, posiadam nowego coda. Mam problem ze zrobieniem danej klasy od danego lvl, czyli na przykład klasa ninja jest dostępna od 10 lvl, komandos od 15 i tak dalej. Potrzebuję, żeby ktoś napisał, w którym miejscu to się dodaje, ja zrobiłem tak. Na samym końcu danej klasy w sma dawałem,
public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 50;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 50)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
        }

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

ale nie chciało się skompilować wyskakuje
s.sma(41) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
s.sma(141) : error 021: symbol already defined: "cod_class_enabled"
s.sma(149) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
s.sma(149) : warning 215: expression has no effect
s.sma(149) : error 001: expected token: ";", but found "]"
s.sma(149) : error 029: invalid expression, assumed zero
s.sma(149) : fatal error 107: too many error messages on one line
Za każdą pomoc daje +, dam sma żeby mógł ktoś tam to wkleić i napisać jak to ma wyglądać to sobie będę porównywał co, w którym miejscu ma być.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
BliBs_Pl - zdjęcie BliBs_Pl 02.07.2011

Masz błąd bo te public'i są już w klasie, w prawie każdej. Musisz to włożyć tak jakby. Daj .sma klasy to ci pokaże jak to się robi.
Odpowiedz

Diablo Mod - zdjęcie Diablo Mod 02.07.2011

napisz w którym miejscu podmieniłeś jak można.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 02.07.2011

A ja to nie rozumiem tych klas od lvli xD, no bo klasa klasa dostępna od xxx lvla, ale jak nią grać jak nie masz takiego lvla?
Odpowiedz

  • +
  • -
BliBs_Pl - zdjęcie BliBs_Pl 02.07.2011

Masz.
To nic trudnego, jak widzisz że już w kodzie jest public cod_class_enabled i cod_class_disabled to po prostu musisz zachować kod którego nie masz w tym co chcesz przenieść. Wiem że moje tłumaczenie jest do d. ale to trudno wytłumaczyć a jeśli nie masz zdolności logicznego myślenia to tego łatwo nie skapujesz. Po prostu na logikę że jak masz jakieś tam ilosc_rakiet czy coś takiego to musisz to zachować.

Załączone pliki

Odpowiedz
Zablokowany