Dostępna klasa od danego lvl
Diablo Mod 02.07.2011
Witam, posiadam nowego coda. Mam problem ze zrobieniem danej klasy od danego lvl, czyli na przykład klasa ninja jest dostępna od 10 lvl, komandos od 15 i tak dalej. Potrzebuję, żeby ktoś napisał, w którym miejscu to się dodaje, ja zrobiłem tak. Na samym końcu danej klasy w sma dawałem,
ale nie chciało się skompilować wyskakuje
public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 50; new level = cod_get_user_level(id); if(level < 50) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
ale nie chciało się skompilować wyskakuje
s.sma(41) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value s.sma(141) : error 021: symbol already defined: "cod_class_enabled" s.sma(149) : error 017: undefined symbol "ma_klase" s.sma(149) : warning 215: expression has no effect s.sma(149) : error 001: expected token: ";", but found "]" s.sma(149) : error 029: invalid expression, assumed zero s.sma(149) : fatal error 107: too many error messages on one lineZa każdą pomoc daje +, dam sma żeby mógł ktoś tam to wkleić i napisać jak to ma wyglądać to sobie będę porównywał co, w którym miejscu ma być.
Załączone pliki
BliBs_Pl
02.07.2011
Masz błąd bo te public'i są już w klasie, w prawie każdej. Musisz to włożyć tak jakby. Daj .sma klasy to ci pokaże jak to się robi.
Na 5tyk
02.07.2011
A ja to nie rozumiem tych klas od lvli , no bo klasa klasa dostępna od xxx lvla, ale jak nią grać jak nie masz takiego lvla?
BliBs_Pl
02.07.2011
Masz.
To nic trudnego, jak widzisz że już w kodzie jest public cod_class_enabled i cod_class_disabled to po prostu musisz zachować kod którego nie masz w tym co chcesz przenieść. Wiem że moje tłumaczenie jest do d. ale to trudno wytłumaczyć a jeśli nie masz zdolności logicznego myślenia to tego łatwo nie skapujesz. Po prostu na logikę że jak masz jakieś tam ilosc_rakiet czy coś takiego to musisz to zachować.
To nic trudnego, jak widzisz że już w kodzie jest public cod_class_enabled i cod_class_disabled to po prostu musisz zachować kod którego nie masz w tym co chcesz przenieść. Wiem że moje tłumaczenie jest do d. ale to trudno wytłumaczyć a jeśli nie masz zdolności logicznego myślenia to tego łatwo nie skapujesz. Po prostu na logikę że jak masz jakieś tam ilosc_rakiet czy coś takiego to musisz to zachować.