←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Problem z itemami z random

Locked

  • +
  • -
Kendzior87's Photo Kendzior87 01.07.2011

Cześć, mam problem z pewnymi itemami. Wszystko zostało dodane krok po kroku z poradników lecz coś się w kodzie gryzie. Już mówię o co chodzi.

1. Tajemnica generała - losuję się random, w opisie itemu w grze pokazuje się np. 1/5 a i tak zabija jak 1/1
2. Naboje witalne - ustawiony jest random (2, 5) a item zawsze jest taki sam, w opisie też czyli 1/1
3. STALKER - w public DajPrzedmiot oraz w public Odrodzenie jest ta sama treść kodu dla tego itemu, gdy dostaniemy item hp ustawia nam na 25 oraz rendering na 40, ale w nowej rundzie hp wraca do normy a rendering zostaje. Co skutkuje tym, że biegamy prawie niewidoczni z full hp w nowej rundzie.

Bardzo proszę o pomoc.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 01.07.2011

1.
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);

w dajprzedmiot masz ustawiony zakres ''randoma'' ale tutaj juz nie i temu masz 1/1
powinno byc tak
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);


2.to samo co wyzej brak sprawdzenia liczby losowej
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)


3. daj to
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}

ponizej
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
Quote

  • +
  • -
Kendzior87's Photo Kendzior87 01.07.2011

Dziękuję Ci bardzo, tylko proszę jeszcze o wyjaśnienie pkt 3.
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
gdzie dokładnie powinienem to dodać, i czy to będzie skutkowało tym że posiadając item stalker przy kolejnej rundzie HP będzie wynosiło 25 tak jak powinno to wyglądać?
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 01.07.2011

to jest koncowka odrodzenie(id)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

to zamien ja na np
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
Quote

  • +
  • -
Kendzior87's Photo Kendzior87 01.07.2011

Error: Undefined symbol "idattacker" on line 1235

w przypadku zmiany w nabojach witalnych
Quote

  • +
  • -
stasekstaskowy's Photo stasekstaskowy 01.07.2011

a sry nie zauwazylem zmien
[idattacker]
na [attacker]
Quote

  • +
  • -
Kendzior87's Photo Kendzior87 01.07.2011

Ok, heh też nie zauważyłem...

Bardzo Ci dziękuję za pomoc, i pozdrawiam.
Quote
Locked