Problem z itemami z random
Kendzior87
01.07.2011
Cześć, mam problem z pewnymi itemami. Wszystko zostało dodane krok po kroku z poradników lecz coś się w kodzie gryzie. Już mówię o co chodzi.
1. Tajemnica generała - losuję się random, w opisie itemu w grze pokazuje się np. 1/5 a i tak zabija jak 1/1
2. Naboje witalne - ustawiony jest random (2, 5) a item zawsze jest taki sam, w opisie też czyli 1/1
3. STALKER - w public DajPrzedmiot oraz w public Odrodzenie jest ta sama treść kodu dla tego itemu, gdy dostaniemy item hp ustawia nam na 25 oraz rendering na 40, ale w nowej rundzie hp wraca do normy a rendering zostaje. Co skutkuje tym, że biegamy prawie niewidoczni z full hp w nowej rundzie.
Bardzo proszę o pomoc.
1. Tajemnica generała - losuję się random, w opisie itemu w grze pokazuje się np. 1/5 a i tak zabija jak 1/1
2. Naboje witalne - ustawiony jest random (2, 5) a item zawsze jest taki sam, w opisie też czyli 1/1
3. STALKER - w public DajPrzedmiot oraz w public Odrodzenie jest ta sama treść kodu dla tego itemu, gdy dostaniemy item hp ustawia nam na 25 oraz rendering na 40, ale w nowej rundzie hp wraca do normy a rendering zostaje. Co skutkuje tym, że biegamy prawie niewidoczni z full hp w nowej rundzie.
Bardzo proszę o pomoc.
Attached Files
stasekstaskowy
01.07.2011
1.
w dajprzedmiot masz ustawiony zakres ''randoma'' ale tutaj juz nie i temu masz 1/1
powinno byc tak
2.to samo co wyzej brak sprawdzenia liczby losowej
3. daj to
ponizej
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
w dajprzedmiot masz ustawiony zakres ''randoma'' ale tutaj juz nie i temu masz 1/1
powinno byc tak
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
2.to samo co wyzej brak sprawdzenia liczby losowej
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
3. daj to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
ponizej
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
Kendzior87
01.07.2011
Dziękuję Ci bardzo, tylko proszę jeszcze o wyjaśnienie pkt 3.
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);gdzie dokładnie powinienem to dodać, i czy to będzie skutkowało tym że posiadając item stalker przy kolejnej rundzie HP będzie wynosiło 25 tak jak powinno to wyglądać?
stasekstaskowy
01.07.2011
to jest koncowka odrodzenie(id)
to zamien ja na np
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
to zamien ja na np
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
Kendzior87
01.07.2011
Error: Undefined symbol "idattacker" on line 1235
w przypadku zmiany w nabojach witalnych
w przypadku zmiany w nabojach witalnych
Kendzior87
01.07.2011
Ok, heh też nie zauważyłem...
Bardzo Ci dziękuję za pomoc, i pozdrawiam.
Bardzo Ci dziękuję za pomoc, i pozdrawiam.