Szukam pluginy MapCycle ale żeby były grywane mapy od ilości graczy na serwerze. Chodzi mi o to, że jak jest 7 graczy to ładuje się mapcycle aim/awp a jak powyżej 7 to ładuje się mapcycle normalnych map. Jest coś takiego, albo umiałby ktoś to przerobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin MapCycle
Temat rozp. Lejman, 30.06.2011 21:36
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.06.2011 21:36
#2 Gość_deLL_*
Napisano 30.06.2011 22:35
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Client Mapcycle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("amx_map_normal", "7")
}
public client_authorized(id) {
if(get_playersnum() <= get_cvar_num("amx_map_normal")) {
server_cmd("mapcyclefile aim_mapcycle.txt")
} else {
server_cmd("mapcyclefile normal_mapcycle.txt")
}
}
Cvarem amx_map_normal ustalasz od ilu graczy ma być grany normalny mapcycle
W tym pliku: aim_mapcycle.txt dajesz mapcycle na mapy aim,a w tym: normal_mapcycle.txt jeżeli graczy jest więcej niż ustawiony cvar.
#4
Napisano 01.07.2011 15:03
A jeszcze taki plugin, który pokazuje nr rundy w say albo w hud i piszę, że zmiana mapy nastąpi za 6 wygranych rund TT lub 4 wygrane rundy CT(coś w tym stylu).
Widziałem taki plugin ale on działa na zasadzie wpisania timeleft w say'u
Widziałem taki plugin ale on działa na zasadzie wpisania timeleft w say'u
Użytkownik Lejman edytował ten post 01.07.2011 15:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych