Jak dodać statystyke "Pancerz'
kiver
30.06.2011
Szukamy :
Dodajemy :
Szukamy :
Dodajemy :
Szukamy :
Dodajemy :
Szukamy :
Dodajemy :
Szukamy:
Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
I pod :
Dodajemy to :
W:
Szukamy :
Dodajemy to :
Szukamy :
Dodajemy :
Szukamy :
Dodajemy :
Szukamy :
Dodajemy :
W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :
Podmieniamy WczytajDane(id) na te :
W SprawdzPoziom(id) szukamy :
Dodajemy :
To wszystko
Edited by kiver, 30.06.2011 12:22.
new Float:szybkosc_gracza[33];
Dodajemy :
new armor_gracza[33];
Szukamy :
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
Dodajemy :
new maksymalny_pancerz_gracza[33];
Szukamy :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
Dodajemy :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt
Szukamy :
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
Dodajemy :
set_user_armor(id, maksymalny_pancerz_gracza[id]);
Szukamy:
public client_connect(id)
Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
armor_gracza[id] = 0;
I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
Dodajemy to :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;
W:
public PrzydzielPunkty(id)
Szukamy :
new kondycja[60];
Dodajemy to :
new armor[60];
Szukamy :
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
Dodajemy :
format(armor, 59, "Pancerz: \r %i \y(Zwieksza Pancerz)", armor_gracza[id]);
Szukamy :
menu_additem(menu, kondycja);
Dodajemy :
menu_additem(menu, armor);
Szukamy :
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
Dodajemy :
case 4:
{
if(armor_gracza[id]<300)
armor_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom pancerza osiagniety");
}
W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
armor_gracza[id] = 0;
Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
Podmieniamy WczytajDane(id) na te :
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
}
W SprawdzPoziom(id) szukamy :
-kondycja_gracza[id]
Dodajemy :
-armor_gracza[id]
To wszystko
Edited by kiver, 30.06.2011 12:22.
sharkowy
30.06.2011
I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
Dodajemy to :
aksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;
Popraw
ExTaza?!
04.07.2011
hmmm
"Za" ? dziwne wszystko skopiowane identycznie
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 017: undefined symbol "za"
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : fatal error 107: too many error messages on one line
"Za" ? dziwne wszystko skopiowane identycznie
kiver
05.07.2011
Skopiuj linijkę w jakiej błąd wyskakuje, albo sma
//Edit. A no tak już wiem.
Dodaj po prostu tak, bez tego dopisku
Edited by kiver, 05.07.2011 09:41.
//Edit. A no tak już wiem.
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt
Dodaj po prostu tak, bez tego dopisku
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;
Edited by kiver, 05.07.2011 09:41.
ExTaza?!
05.07.2011
Ok. Dziala Ale coś czuje ze juz moj serwer mojego moda nie udzwignie 45 Warningow mam przy kompilacji hihi Oczywiscie plusik