←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Jak dodać statystyke "Pancerz'

  • +
  • -
kiver's Photo kiver 30.06.2011

Szukamy :
new Float:szybkosc_gracza[33];

Dodajemy :
new armor_gracza[33];


Szukamy :
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];

Dodajemy :
new maksymalny_pancerz_gracza[33];


Szukamy :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

Dodajemy :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt


Szukamy :
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);

Dodajemy :
set_user_armor(id, maksymalny_pancerz_gracza[id]);


Szukamy:
public client_connect(id)

Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
armor_gracza[id] = 0;


I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;

Dodajemy to :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;


W:
public PrzydzielPunkty(id)

Szukamy :
new kondycja[60];

Dodajemy to :
new armor[60];

Szukamy :
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

Dodajemy :
format(armor, 59, "Pancerz: \r %i \y(Zwieksza Pancerz)", armor_gracza[id]);

Szukamy :
menu_additem(menu, kondycja);

Dodajemy :
menu_additem(menu, armor);


Szukamy :
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}

Dodajemy :

case 4: 
{
if(armor_gracza[id]<300)
armor_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom pancerza osiagniety");
}


W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
armor_gracza[id] = 0;


Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


Podmieniamy WczytajDane(id) na te :

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
}


W SprawdzPoziom(id) szukamy :
-kondycja_gracza[id]

Dodajemy :
-armor_gracza[id]


To wszystko :P
Edited by kiver, 30.06.2011 12:22.
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 30.06.2011

I pod :

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;


Dodajemy to :

aksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;



Popraw ^^
Quote

  • +
  • -
kiver's Photo kiver 30.06.2011

Poprawione, dzięki ;P
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 04.07.2011

sam do tego doszedłem elegancka sprawa plusik ofc. ;)
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 04.07.2011

hmmm :)

QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : error 017: undefined symbol "za"
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma(1631) : fatal error 107: too many error messages on one line


"Za" ? dziwne wszystko skopiowane identycznie ;P
Quote

  • +
  • -
kiver's Photo kiver 05.07.2011

Skopiuj linijkę w jakiej błąd wyskakuje, albo sma

//Edit. A no tak już wiem.

maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt

Dodaj po prostu tak, bez tego dopisku :P
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;

Edited by kiver, 05.07.2011 09:41.
Quote

  • +
  • -
ExTaza?!'s Photo ExTaza?! 05.07.2011

Ok. Dziala :] Ale coś czuje ze juz moj serwer mojego moda nie udzwignie :P 45 Warningow mam przy kompilacji hihi :] Oczywiscie plusik ;P
Quote

  • +
  • -
Ciuchcia:D's Photo Ciuchcia:D 06.09.2011

Jak chcesz moge ci te warningi poprawic.
Quote