Blokowanie entow na mapie...
dram
28.06.2011
Witam. Przejdę do rzeczy.
1. Gdzie mogę zobaczyć listę wszystkich ent'ów na mapie(ich nazw) typu. "takie pudła co wiszą na ścianie i leczą/dają kamizelke", broni itd...
2. Chciałbym zablokować obiekt który wisi na ścianie i leczy(tj. dodaje kamizelke) proszę o jakiś kodzik... (wszystkie takie obiekty na mapie nie tylko 1)
p.s
3. Jak nazywa się obiekt kamizelki która leży na ziemi?
Pozdrawiam.
Edited by dram, 28.06.2011 09:46.
1. Gdzie mogę zobaczyć listę wszystkich ent'ów na mapie(ich nazw) typu. "takie pudła co wiszą na ścianie i leczą/dają kamizelke", broni itd...
2. Chciałbym zablokować obiekt który wisi na ścianie i leczy(tj. dodaje kamizelke) proszę o jakiś kodzik... (wszystkie takie obiekty na mapie nie tylko 1)
p.s
3. Jak nazywa się obiekt kamizelki która leży na ziemi?
Pozdrawiam.
Edited by dram, 28.06.2011 09:46.
Gość_deLL_* 28.06.2011
Przykład apteczki masz tutaj: Healthkit (like in HL) - AlliedModders
new CLASSNAME[] = "item_healthkit"
Edited by deLL, 28.06.2011 11:37.
new CLASSNAME[] = "item_healthkit"
healthkit_spawn(origin[3]) {
new healthkit = create_entity(CLASSNAME)
if (!healthkit)
return
new Float:vec[3]
IVecFVec(origin, vec)
entity_set_origin(healthkit, vec)
DispatchSpawn(healthkit)
}
item_thighpack // defuser item_kevlar // kevlar item_assaultsuit // kevlar + helmet
Edited by deLL, 28.06.2011 11:37.
R3X
28.06.2011
Najlepszy plugin do badania bytów jaki kiedykolwiek powstał pod amxx`a >> m_eel - Engine entity lab - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lista entów: "entities" w konsoli
jak chcesz coś blokować to użyj RegisterHam() z <hamsandwich> i zwróć HAM_SUPERCEDE
lista entów: "entities" w konsoli
jak chcesz coś blokować to użyj RegisterHam() z <hamsandwich> i zwróć HAM_SUPERCEDE
dram
28.06.2011
r3x a jakiś przykładowy kodzik ?
I już z ziemi nie da rady podnieść?
p.s
A co związku z tymi entami które wiszą na ścianie i dodają kamizelke (podczas gdy naciska się +use)- tak samo? Ham'em i supercode zwracamy?
Edited by dram, 28.06.2011 16:26.
RegisterHam(ham_touch,"item_kevlar","funkcja") public funkcja(){ return HAM_SUPERCODE }
I już z ziemi nie da rady podnieść?
p.s
A co związku z tymi entami które wiszą na ścianie i dodają kamizelke (podczas gdy naciska się +use)- tak samo? Ham'em i supercode zwracamy?
Edited by dram, 28.06.2011 16:26.