←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Blokowanie entow na mapie...

Locked

  • +
  • -
dram's Photo dram 28.06.2011

Witam. Przejdę do rzeczy.
1. Gdzie mogę zobaczyć listę wszystkich ent'ów na mapie(ich nazw) typu. "takie pudła co wiszą na ścianie i leczą/dają kamizelke", broni itd...
2. Chciałbym zablokować obiekt który wisi na ścianie i leczy(tj. dodaje kamizelke) proszę o jakiś kodzik... (wszystkie takie obiekty na mapie nie tylko 1)

p.s
3. Jak nazywa się obiekt kamizelki która leży na ziemi?
Pozdrawiam.
Edited by dram, 28.06.2011 09:46.
Quote

Gość_deLL_* 28.06.2011

Przykład apteczki masz tutaj: Healthkit (like in HL) - AlliedModders

new CLASSNAME[] = "item_healthkit"

healthkit_spawn(origin[3]) {
new healthkit = create_entity(CLASSNAME)
if (!healthkit)
return

new Float:vec[3]
IVecFVec(origin, vec)
entity_set_origin(healthkit, vec)
DispatchSpawn(healthkit)
}

item_thighpack    // defuser
item_kevlar   	// kevlar
item_assaultsuit  // kevlar + helmet

Edited by deLL, 28.06.2011 11:37.
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 28.06.2011

Najlepszy plugin do badania bytów jaki kiedykolwiek powstał pod amxx`a >> m_eel - Engine entity lab - AMXX.pl: Support AMX Mod X

lista entów: "entities" w konsoli
jak chcesz coś blokować to użyj RegisterHam() z <hamsandwich> i zwróć HAM_SUPERCEDE
Quote

  • +
  • -
dram's Photo dram 28.06.2011

r3x a jakiś przykładowy kodzik ?

RegisterHam(ham_touch,"item_kevlar","funkcja")


public funkcja(){

return HAM_SUPERCODE
}

I już z ziemi nie da rady podnieść?

p.s
A co związku z tymi entami które wiszą na ścianie i dodają kamizelke (podczas gdy naciska się +use)- tak samo? Ham'em i supercode zwracamy?
Edited by dram, 28.06.2011 16:26.
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 28.06.2011

sprawdź Mee`lem klasę bytu, bo może być weaponbox albo armoury_entity
Quote
Locked