←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Stworzenie nowej broni

Zablokowany

  • +
  • -
Karpaj - zdjęcie Karpaj 26.06.2011

Witam. Interesowało by mnie stworzenie od zera nowej broni. Była by ona kupowania w normalnym menu - tam gdzie wszystkie bronie, z kategorii Machine Gun (tam gdzie jest tylko krowa).
Od czego zacząć?
Model ściągnę z jakiegoś forum, to problemem nie jest.
Jak np. wkleić tam dane od AUG i zacząć je edytować? Tak zeby miał lekko większą szybkość strzelania, 20slotowy magazynek, przybliżenie na poziomie x2, oraz większy rozrzut?
Co jak i gdzie? :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 27.06.2011

Nie ma takiej możliwości koniec kropka.

Tzn. jest możliwe, ale przez zmianę plików gry. Przez plugin się tego nie da. Każdy by musiał mieć te pliki, ale takie podmienianie jest niedozwolone.
Odpowiedz

  • +
  • -
Karpaj - zdjęcie Karpaj 27.06.2011

A np. taki ZombieMod. Jest od cholery do niego pluginów które dodają nową broń.
Czyli da się zrobić broń w amxx
A potem podklejenie jej do głównego menu, co możliwe że będzie najtrudniejsze z tego wszystkiego.
Nadal czekam, może ktoś mnie na właściwy trop naprowadzi
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 27.06.2011

A np. taki ZombieMod. Jest od cholery do niego pluginów które dodają nową broń.
Czyli da się zrobić broń w amxx
A potem podklejenie jej do głównego menu, co możliwe że będzie najtrudniejsze z tego wszystkiego.
Nadal czekam, może ktoś mnie na właściwy trop naprowadzi

Najtrudniejsze i zabronione. Równie dobrze mógłbyś podmienić na wirusa i mieć np. moje pasy do banku :) Bo taka jest prawda i dlatego jest to zabronione...
Nowa broń ok ale przypisanie do menu vgui możesz wywalić z głowy :)
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 28.06.2011

Najtrudniejsze i zabronione. Równie dobrze mógłbyś podmienić na wirusa i mieć np. moje pasy do banku Bo taka jest prawda i dlatego jest to zabronione...
Nowa broń ok ale przypisanie do menu vgui możesz wywalić z głowy

Najłatwiejsze i nie zabronione, nie da się podmienić na virusa, błagam jak się w ogóle nie znasz to się nie wypowiadaj w takich tematach.

Co do tematu. Wystarczy zablokować menu broni z poziomu amxx i napisać nowe menu broni w pluginie do którego możesz sobie dodać co chcesz (dodajesz wszystko co jest w tym podstawowym). Później jak nie wiesz co dalej robić ściągasz sobie plugin do zombie moda z nową bronią, patrzysz gdzie co i jak i robisz na ten wzór nową broń (ofc. trzeba umieć programować w PAWN'ie).
#edit
Wyżej też widzę kolejnego specjalistę, co nawet nie wie o czym mówi.



Użytkownik Dawedov edytował ten post 28.06.2011 07:45
Odpowiedz

  • +
  • -
Karpaj - zdjęcie Karpaj 28.06.2011

Dzięki, dobry pomysł ze zrobieniem menu od nowa.
Zadam jeszcze jedno pytanie na koniec.
Widziałem pluginy, które zwiększają szybkość strzelania broni, bądź jej DMG.
Jak one działają? Ingerują w podstawowy kod gry z broniami, czy jak? Bo to mógłby być pomysł na stworzenie własnego menu z broniami, tylko dla jednego servera (tak żęby komuś broń Boże, nie edytowało się jego menu na tyle, żeby nie mógł normalnie grać, bo takiego czegoś nienawidzę, tak samo jak bindowania komuś czegoś wbrew jego woli)
Odpowiedz

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 28.06.2011

Zwykłe menu tekstowe zrób.
I zrób, żeby się wywoływało podczas uruchamiania zwykłego menu:
register_clcmd("buymenu", "twoje_menu");
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 28.06.2011

Dodanie nowej broni w takim sensie jak tu piszesz jest nie do osiągnięcia z poziomu Pawna, ponieważ wymaga implementacji nowe klasy broni i powiązania jej z klasą bytu weapon_*, można wykorzystać istniejące klasy, ale to jest równoznaczne z zastąpieniem jej

zmiana szybkości strzelania polega na zmianie pól właśnie tej klasy broni, set_pdata_float() wraz z odpowiednim offsetem
zmiana obrażeń prawdopodobnie też jest do osiągnięcia w ten sposób, ale szukanie offsetów nie jest łatwym zadaniem, często zmiana obrażeń jest realizowana przez zadanie dodatkowych obrażeń lub zmianę w Ham_TakeDamage
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 29.06.2011

Masz tu przykładowy kod, ak47 strzela 2x szybciej :D


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
register_plugin("","","")

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=1","2=CSW_AK47")
}
public eventCurWeapon(id)
{
new weapon = read_data( 2 ),
SzWeaponName[32];

get_weaponname( weapon, SzWeaponName, 31 )
new Ent = fm_find_ent_by_owner( -1, SzWeaponName, id )

new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4 ) * 0.5;
if ( Delay > 0.0 )
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4 );

}

#edit
Ehh zawsze zapomnę czegoś dodać xD



Użytkownik Dawedov edytował ten post 29.06.2011 06:55
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 30.06.2011

Najtrudniejsze i zabronione. Równie dobrze mógłbyś podmienić na wirusa i mieć np. moje pasy do banku Bo taka jest prawda i dlatego jest to zabronione...
Nowa broń ok ale przypisanie do menu vgui możesz wywalić z głowy

Najłatwiejsze i nie zabronione, nie da się podmienić na virusa, błagam jak się w ogóle nie znasz to się nie wypowiadaj w takich tematach.

Co do tematu. Wystarczy zablokować menu broni z poziomu amxx i napisać nowe menu broni w pluginie do którego możesz sobie dodać co chcesz (dodajesz wszystko co jest w tym podstawowym). Później jak nie wiesz co dalej robić ściągasz sobie plugin do zombie moda z nową bronią, patrzysz gdzie co i jak i robisz na ten wzór nową broń (ofc. trzeba umieć programować w PAWN'ie).
#edit
Wyżej też widzę kolejnego specjalistę, co nawet nie wie o czym mówi.

Ja widzę różnice pomiędzy vgui menu a menu oparte na hudzie...ale skoro ty nie to ok.

UP@
Wątpię że to mu pomoże...
Prędzej to:
[ZP] Extra Item - Golden AK - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik KariiO edytował ten post 30.06.2011 23:01
Odpowiedz

Dwdov - zdjęcie Dwdov 01.07.2011

Dobra geniuszu, czepiasz się mnie, a skąd wiesz co ja miałem na myśli? Nawet nie pomyślałem o czymś tak głupim jak podmienianie vgui i wydawało mi się że dla każdego będzie to w miarę oczywiste. Chodziło ogólnie o koncepcje wykonania. Faktycznie funkcja, którą mu podałem nic mu nie da, bo w końcu zmienia szybkostrzelność broni, o którą pytał.
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 03.07.2011

A ja się włączę i powiem że da się zrobić nową broń (Na moim kanale yt macie prezentację), ale kupowania z poziomu menu vgui jest nie wykonalne. Co do broni to nie obejdzie się bez ingerowania w ustawienia gracza (sloty - najlepiej bindować "slot1; plug_slot1" a plug_slot1 odnosi się do zmiany broni. Wymagane jest również zastosowanie wielu wiadomości aby zrobić to w miarę efektywnie oraz traceliny dla hitboxów.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 06.07.2011

Dawedov czy mógłbyś wytłumaczyć co oznaczają komendy w Twoim kodzie? Bo nie zaprzeczę jest bardzo przydatny :)
Odpowiedz
Zablokowany