←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak dać moc klasie.

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 22.06.2011

Witam!

Przedstawiam Poradnik, w którym pokaże wam jak dodać moc klasie. Więc zaczynajmy!

Otworz plik codclass_twojaklasa.sma
znajdz :
#include <codmod>

i dopisz za :
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];


Nastepnie znajdz :

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


zrob linijke odstępu i wpisz :

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


potem znajdz :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


zrob linijke odstepu i dodaj :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NazwaBroni && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


to bylo 1/1 a teraz pokaże jak zrobic 1/x

Robicie wszystko to co powyzej tylko, ze musicie zamiast tego :

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


dać ;
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && !random(WARTOSC X W LICZBIE) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


---Nowy dzial---
Niewidzialność dla klasy :

znajdz :
#include <codmod>

i dodaj za :
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];


a teraz znajdź :
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

I dodaj
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, Tu wpisz liczbę od 5 do 255 tym mniej tym mniej widoczna klasa);
tak aby wygladało to tak:(ja ustawiłem liczbę na 100)
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}

a teraz znajdź :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

dodaj
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
<<<---!!!TU NIC NIE ZMIENIAJ!!!
tak żeby było tak jak tu :
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

@23.06.2011 15:13
Poprawione błędy ortograficzne

@23.06.2011 15:29
Dodano nową moc. ---Niewidzialność---

@27.06.2011 17:10
Poprawki naniesione na ---Niewidzialność---
Użytkownik krotix edytował ten post 27.06.2011 16:10
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 23.06.2011

To był sarkazm, bo pisze się "pokaże"
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 23.06.2011

<haha> No to karaj botów w CS :P A tak ogólnie to przydatne poradnik xD
Odpowiedz

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 23.06.2011

RPK. Shark wiem ze jest taki poradnik, ale ja go polepszylem w to ze nie moze sie zepsuc. Glownie nie bylo
new bool:ma_klase[33];

Jezeli nie wiesz do czego to slurzy to ci zrobie wyklad za amxmodx [cod new]

Będę aktualizował posta @UP i dodawal nowe moc (jezeli sie zmieszczą xD)
Użytkownik krotix edytował ten post 23.06.2011 14:31
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 23.06.2011

Dodałeś tylko to, co jest oczywiste żeby moc działała... a ogólnie to jest to samo co opisał KariiO

Jezeli nie wiesz do czego to slurzy to ci zrobie wyklad za amxmodx



Najpierw zainwestuj w słownik ortograficzny.


P.S.

Przeglądając ten temat [CoD Nowy] Czy ta klasa bedzie dzialac? - AMXX.pl: Support AMX Mod X wnioskuje, że sam nie ogarniasz jeszcze Hama a poradnik o nim piszesz...
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 15:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 23.06.2011

Co do UP to powiem ci tyle ze nie wiem czy mozna zorbic tak :
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI | Nazwa 2 broni && !random(WARTOSC X W LICZBIE) && damagebits & DMG_BULLET)

NIe jestem pewien czy moze byctak to zrobione wiec robilem zawsze oddzielnie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 23.06.2011

Chociaż w tym temacie, o to nie pytaj. A co do tej drugiej "mocy", to także jest już na forum: [CoD Nowy] Jak dodać niewidzialność do klasy [Śmieszne] - AMXX.pl: Support AMX Mod X.

PS. Klasa z twoją niewidzialnością, będzie wywalać błędy w logach (nie testowałem, ale widzę).
Użytkownik Goliath edytował ten post 23.06.2011 16:18
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 25.06.2011

Będzie, bo zarejestrował event który nie jest w użyciu.

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


Więc nie dodawajcie do klasy niewidzialności z tego "poradnika".
Odpowiedz

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 26.06.2011

troszeczkę to zadziwiające ale u mnie wszystko działa i jest git nie wiem o co wam chodzi... A i ten event samo mi anulowalo po prostu mu mnie skoro nie byl w uzyciu to go nie uzyl... nie wiele moze y tego rozumiecie ale powiem ze all "dziala"
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 27.06.2011

po prostu mu mnie skoro nie byl w uzyciu to go nie uzyl


Twoja wiedza programowania w PAWN'ie jest nędzna... skoro zarejestrowałeś event który nie jest w użyciu, to będzie sypało error logami, a nawet serwer będzie się crashował.
Odpowiedz

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 27.06.2011

juz wiem u mnie kalsy maja ten event(glupio brzmi - wyjasnie. moje klasy maja grawitke a ten event jest pod grave dla klasy) i jest on potrzebny wiec widocznie mozecie miec racje. Edytuje temat.
Użytkownik krotix edytował ten post 07.07.2011 10:05
Odpowiedz