Jak dać moc klasie.
Krotix
22.06.2011
Witam!
Przedstawiam Poradnik, w którym pokaże wam jak dodać moc klasie. Więc zaczynajmy!
Otworz plik codclass_twojaklasa.sma
znajdz :
i dopisz za :
Nastepnie znajdz :
zrob linijke odstępu i wpisz :
potem znajdz :
zrob linijke odstepu i dodaj :
to bylo 1/1 a teraz pokaże jak zrobic 1/x
Robicie wszystko to co powyzej tylko, ze musicie zamiast tego :
dać ;
---Nowy dzial---
Niewidzialność dla klasy :
znajdz :
i dodaj za :
a teraz znajdź :
I dodaj
a teraz znajdź :
dodaj
tak żeby było tak jak tu :
@23.06.2011 15:13
Poprawione błędy ortograficzne
@23.06.2011 15:29
Dodano nową moc. ---Niewidzialność---
@27.06.2011 17:10
Poprawki naniesione na ---Niewidzialność---
Użytkownik krotix edytował ten post 27.06.2011 16:10
Przedstawiam Poradnik, w którym pokaże wam jak dodać moc klasie. Więc zaczynajmy!
Otworz plik codclass_twojaklasa.sma
znajdz :
#include <codmod>
i dopisz za :
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
Nastepnie znajdz :
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
zrob linijke odstępu i wpisz :
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
potem znajdz :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
zrob linijke odstepu i dodaj :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NazwaBroni && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
to bylo 1/1 a teraz pokaże jak zrobic 1/x
Robicie wszystko to co powyzej tylko, ze musicie zamiast tego :
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
dać ;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && !random(WARTOSC X W LICZBIE) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
---Nowy dzial---
Niewidzialność dla klasy :
znajdz :
#include <codmod>
i dodaj za :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
a teraz znajdź :
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
I dodaj
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, Tu wpisz liczbę od 5 do 255 tym mniej tym mniej widoczna klasa);tak aby wygladało to tak:(ja ustawiłem liczbę na 100)
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
a teraz znajdź :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
dodaj
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);<<<---!!!TU NIC NIE ZMIENIAJ!!!
tak żeby było tak jak tu :
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
@23.06.2011 15:13
Poprawione błędy ortograficzne
@23.06.2011 15:29
Dodano nową moc. ---Niewidzialność---
@27.06.2011 17:10
Poprawki naniesione na ---Niewidzialność---
Użytkownik krotix edytował ten post 27.06.2011 16:10
sharkowy
23.06.2011
Krotix
23.06.2011
RPK. Shark wiem ze jest taki poradnik, ale ja go polepszylem w to ze nie moze sie zepsuc. Glownie nie bylo
Jezeli nie wiesz do czego to slurzy to ci zrobie wyklad za amxmodx [cod new]
Będę aktualizował posta @UP i dodawal nowe moc (jezeli sie zmieszczą )
Użytkownik krotix edytował ten post 23.06.2011 14:31
new bool:ma_klase[33];
Jezeli nie wiesz do czego to slurzy to ci zrobie wyklad za amxmodx [cod new]
Będę aktualizował posta @UP i dodawal nowe moc (jezeli sie zmieszczą )
Użytkownik krotix edytował ten post 23.06.2011 14:31
sharkowy
23.06.2011
Dodałeś tylko to, co jest oczywiste żeby moc działała... a ogólnie to jest to samo co opisał KariiO
Najpierw zainwestuj w słownik ortograficzny.
P.S.
Przeglądając ten temat [CoD Nowy] Czy ta klasa bedzie dzialac? - AMXX.pl: Support AMX Mod X wnioskuje, że sam nie ogarniasz jeszcze Hama a poradnik o nim piszesz...
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 15:44
Jezeli nie wiesz do czego to slurzy to ci zrobie wyklad za amxmodx
Najpierw zainwestuj w słownik ortograficzny.
P.S.
Przeglądając ten temat [CoD Nowy] Czy ta klasa bedzie dzialac? - AMXX.pl: Support AMX Mod X wnioskuje, że sam nie ogarniasz jeszcze Hama a poradnik o nim piszesz...
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 15:44
Krotix
23.06.2011
Co do UP to powiem ci tyle ze nie wiem czy mozna zorbic tak :
NIe jestem pewien czy moze byctak to zrobione wiec robilem zawsze oddzielnie.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI | Nazwa 2 broni && !random(WARTOSC X W LICZBIE) && damagebits & DMG_BULLET)
NIe jestem pewien czy moze byctak to zrobione wiec robilem zawsze oddzielnie.
Goliath
23.06.2011
Chociaż w tym temacie, o to nie pytaj. A co do tej drugiej "mocy", to także jest już na forum: [CoD Nowy] Jak dodać niewidzialność do klasy [Śmieszne] - AMXX.pl: Support AMX Mod X.
PS. Klasa z twoją niewidzialnością, będzie wywalać błędy w logach (nie testowałem, ale widzę).
Użytkownik Goliath edytował ten post 23.06.2011 16:18
PS. Klasa z twoją niewidzialnością, będzie wywalać błędy w logach (nie testowałem, ale widzę).
Użytkownik Goliath edytował ten post 23.06.2011 16:18
sharkowy
25.06.2011
Będzie, bo zarejestrował event który nie jest w użyciu.
Więc nie dodawajcie do klasy niewidzialności z tego "poradnika".
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Więc nie dodawajcie do klasy niewidzialności z tego "poradnika".
Krotix
26.06.2011
troszeczkę to zadziwiające ale u mnie wszystko działa i jest git nie wiem o co wam chodzi... A i ten event samo mi anulowalo po prostu mu mnie skoro nie byl w uzyciu to go nie uzyl... nie wiele moze y tego rozumiecie ale powiem ze all "dziala"
sharkowy
27.06.2011
po prostu mu mnie skoro nie byl w uzyciu to go nie uzyl
Twoja wiedza programowania w PAWN'ie jest nędzna... skoro zarejestrowałeś event który nie jest w użyciu, to będzie sypało error logami, a nawet serwer będzie się crashował.
Krotix
27.06.2011
juz wiem u mnie kalsy maja ten event(glupio brzmi - wyjasnie. moje klasy maja grawitke a ten event jest pod grave dla klasy) i jest on potrzebny wiec widocznie mozecie miec racje. Edytuje temat.
Użytkownik krotix edytował ten post 07.07.2011 10:05
Użytkownik krotix edytował ten post 07.07.2011 10:05