Jak dodać cień pod nogi ?
LucKy_skiLL
22.06.2011
Taki mam kod ninji, jest całkowicie niewidzialna, proszę o dodanie do tego kodu cienia pod nogi
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!naswietlony[id]) { new render = 255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 0 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mnich) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 200 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mefisto) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 150 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75) if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16) if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 ) if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) } else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } else if(niewidka[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20) } else { render = 255 if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } } else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) } }
kavi76
22.06.2011
Zmniejsz to
bo 255 to całkowita widzialność.
eRBeKa# bez bulwersu już poprawiłem -,-
Użytkownik Kavi76 edytował ten post 23.06.2011 19:54
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
bo 255 to całkowita widzialność.
eRBeKa# bez bulwersu już poprawiłem -,-
Użytkownik Kavi76 edytował ten post 23.06.2011 19:54
LucKy_skiLL
22.06.2011
Właśnie ja chce aby ninja był całkiem niewidzialny, tylko chcę dodać mu cień pod nogi
eRBeKa#
22.06.2011
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!naswietlony[id]) { new render = 255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 1 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mnich) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 200 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if (player_class[id] == Mefisto) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 150 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) { if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75) if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16) if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 ) if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) } else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } else if(niewidka[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20) } else { render = 255 if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) } } else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) } }
Zmniejsz to
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
bo 255 to całkowita niewidzialność
Chyba nie wiesz co piszesz Oo. 255 jest to normalna widoczność, od której ma redukować. Nie wiesz, nie pisz, bo to spam, gdybym można było dać minusa, już byś dostał..
Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 22.06.2011 23:19
Stachuu :D ??
23.06.2011
na widoczność ninja bez żadnego itemku na niewidoczność odpowiada
wystarczy zrobić go większy od zera proponuje dac w przedziale jeśli ninja np.
//////////////new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 0 <----- TO
wystarczy zrobić go większy od zera proponuje dac w przedziale jeśli ninja np.
render = 8~12
LucKy_skiLL
23.06.2011
Ale ja nie chce zmniejszać/zwiększać widoczności tylko dodać cień pod nogi nic więcej
Jak się nazwać
23.06.2011
Nie da się tak. Cień jest zawsze tylko u ninji wydaje się on bardziej bo jest przy ziemi i jest leprzy kontrast
Bad Day
23.06.2011
Na DiabloModzie Volta-sq.pl jest ustawiony ninja tak, że ma właściwie tylko cień pod nogami.
Niewidzialność jest bodajże 1, czyli cień pod nogami, no i jakby miał item co daje broń dla ninjy to widać ogień od strzelania, a w powietrzu w ogóle go nie widać.
Chyba inaczej się nie da, bo jak się da 0 to nic nie widać.
Niewidzialność jest bodajże 1, czyli cień pod nogami, no i jakby miał item co daje broń dla ninjy to widać ogień od strzelania, a w powietrzu w ogóle go nie widać.
Chyba inaczej się nie da, bo jak się da 0 to nic nie widać.
eRBeKa#
23.06.2011
Lucy_skill, przy moim kodzie, ninja bd wogóle nie widzialny, po prostu doda mu tylko cień pod nogami Oo
Stachuu :D ??
23.06.2011
na poke modzie widziałem takie cos tylko ze to było zrobione na jakimś sprite
LucKy_skiLL
23.06.2011
No, ale ninja standardowo ma cień pod nogami, czy da się wiec aby był całkowicie niewidzialny lecz miał cień pod nogami czy nie ?
sharkowy
23.06.2011
Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 21:18
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 23.06.2011 21:18
eRBeKa#
23.06.2011
Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.
Podałem mu nawet kod na to wyżej i tłumacze mu cały czas o tym, ale on chyba tego nie rozumie..
Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 23.06.2011 21:25
BliBs_Pl
23.06.2011
Ja radzę zrobić po prostu 1 widoczności bo grałem na diablo gdzie był item co dawał 1 widoczności i kolesia wtedy nie było widać tylko sam cień.