←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
problem auto bh

Zablokowany

  • +
  • -
Jambi - zdjęcie Jambi 20.06.2011

jak to polaczyc

public client_PreThink ( id ) 
{
switch(klasa_gracza[id])
{
case Ninja:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransColor,60)
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==30)
set_user_gravity(id, 0.25);
}[/sam]


z tym
[sam]public client_PreThink(id) {

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 51) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



bo jak zrobie
public client_PreThink ( id ) 
{
switch(klasa_gracza[id])
{
case Ninja:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransColor,60)
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==30)
set_user_gravity(id, 0.25);
}
{
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 51) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


same bledy
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 20.06.2011

polecam ci abyś zajrzał tutaj
klasa z bh
Odpowiedz

  • +
  • -
Jambi - zdjęcie Jambi 20.06.2011

ja chce zrobic item ale nie wiem jak polaczyc to

public client_PreThink ( id ) 
{
switch(klasa_gracza[id])
{
case Ninja:
{
set_user_gravity(id, 0.25);
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransColor,60)
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==30)
set_user_gravity(id, 0.25);
}


z tym:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 51) { // Tam gdzie XX wpisujesz numer itemu
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodano 20 czerwiec 2011 - 18:42:
juz sobie poradzilem



dzięki all za pomoc
Użytkownik Jambi edytował ten post 20.06.2011 18:05
Odpowiedz
Zablokowany