←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak zrobic aby rakity byly na mouse2

Zablokowany

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 20.06.2011

A wiec jak zrobic aby rakiety byly na mouse2 czyli prawym przycisku msyzy jesli sie nie myle. Chodzi mi o to zeby gracz po wejsciu na serwer nie mogl zoomowac, zakladac tlumnika, walic prawym z noza lecz mogl poszczac rakiety. Za pomoc dziekuje beda plusy.
Odpowiedz

  • +
  • -
Shooter#23 - zdjęcie Shooter#23 20.06.2011

A jakim domyślnie jest używanie rakiet ?
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 20.06.2011

To byś raczej musiał edytować każdą klasę osobno która ma rakiety, mógłbyś użyć np.
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK2)
pewny nie jestem.
Odpowiedz

  • +
  • -
Shooter#23 - zdjęcie Shooter#23 20.06.2011

Mi się wydaję, że tylko trzeba graczom zbindować komendę na puszczanie rakiet na ten klawisz.
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 20.06.2011

1. Na amxx.pl nie wolno publikować kodów, które bindują coś graczowi.
2. Standardowo nie ma bindu na rakiety, używanie perków (w tym rakiet) jest podpisane pod radio3 (klawisz C).
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 20.06.2011 11:37
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 20.06.2011

to jak zmienic aby perki uzywane byly by na mouse2
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 20.06.2011

w głównym silniku COD znajdź
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
i zamien na
register_clcmd("+attack2", "UzyjPerku");
Oczywiście jeżeli gracz nie zmienił sobie w bindach MOUSE2 na coś innego niż +attack2
Mam nadzieję że pomogłem
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 20.06.2011

wielkie dizeki za pomoc
Odpowiedz
Zablokowany