Jak zrobic aby rakity byly na mouse2
NewaX
20.06.2011
A wiec jak zrobic aby rakiety byly na mouse2 czyli prawym przycisku msyzy jesli sie nie myle. Chodzi mi o to zeby gracz po wejsciu na serwer nie mogl zoomowac, zakladac tlumnika, walic prawym z noza lecz mogl poszczac rakiety. Za pomoc dziekuje beda plusy.
sharkowy
20.06.2011
To byś raczej musiał edytować każdą klasę osobno która ma rakiety, mógłbyś użyć np.
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK2)pewny nie jestem.
Shooter#23
20.06.2011
Mi się wydaję, że tylko trzeba graczom zbindować komendę na puszczanie rakiet na ten klawisz.
sharkowy
20.06.2011
1. Na amxx.pl nie wolno publikować kodów, które bindują coś graczowi.
2. Standardowo nie ma bindu na rakiety, używanie perków (w tym rakiet) jest podpisane pod radio3 (klawisz C).
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 20.06.2011 11:37
2. Standardowo nie ma bindu na rakiety, używanie perków (w tym rakiet) jest podpisane pod radio3 (klawisz C).
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 20.06.2011 11:37
Jak się nazwać
20.06.2011
w głównym silniku COD znajdź
Mam nadzieję że pomogłem
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");i zamien na
register_clcmd("+attack2", "UzyjPerku");Oczywiście jeżeli gracz nie zmienił sobie w bindach MOUSE2 na coś innego niż +attack2
Mam nadzieję że pomogłem