błędy w logach stary cod
komandos 20.06.2011
Witam
Mam 2 błędy w lodach, da się je jakoś wyeliminować?
Logi:
(line 1846)
Kawałek kodu:
(line 1029)
Kawałek kodu:
Za pomoc deje +
Pozdrawiam
Dodano 20 czerwiec 2011 - 13:21:
pomoże ktos?
Mam 2 błędy w lodach, da się je jakoś wyeliminować?
Logi:
L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846) L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029) L 06/20/2011 - 11:31:26: [FUN] Invalid player 4 L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846) L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029) L 06/20/2011 - 11:31:38: [FUN] Invalid player 17 L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846) L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029) L 06/20/2011 - 11:32:28: [FUN] Invalid player 7 L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846) L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029) L 06/20/2011 - 11:32:42: [FUN] Invalid player 11 L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846) L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029) L 06/20/2011 - 11:32:50: [FUN] Invalid player 3 L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846) L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)
(line 1846)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
Kawałek kodu:
public UsunPrzedmiot(id) { wytrzymalosc_itemu[id] = 0 informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(is_user_alive(id)) set_user_footsteps(id, 0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); ZmienUbranie(id, 1); }
(line 1029)
UsunPrzedmiot(id);
Kawałek kodu:
public client_connect(id) { //resetuje umiejetnosci klasa_gracza[id] = 0; poziom_gracza[id] = 0; doswiadczenie_gracza[id] = 0; punkty_gracza[id] = 0; zdrowie_gracza[id] = 0; inteligencja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0; szybkosc_gracza[id] = 0.0; get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES); remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK); set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); //resetuje przedmioty UsunPrzedmiot(id); }
Za pomoc deje +
Pozdrawiam
Dodano 20 czerwiec 2011 - 13:21:
pomoże ktos?
Grzesiek
20.06.2011
w public UsunPrzedmiot(id) podmień na to :
public UsunPrzedmiot(id) { wytrzymalosc_itemu[id] = 0 informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(is_user_alive(id)) { set_user_footsteps(id, 0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ZmienUbranie(id, 1); } }
komandos 21.06.2011
już nie ma na tej linijce błędów, ale się pojawił niżej;/
(line 2260)
Kawałek kodu:
L 06/21/2011 - 14:27:11: Start of error session. L 06/21/2011 - 14:27:11: Info (map "de_aztec3") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110621.log") L 06/21/2011 - 14:27:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/21/2011 - 14:27:11: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 06/21/2011 - 14:27:11: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2260) L 06/21/2011 - 14:34:34: Start of error session. L 06/21/2011 - 14:34:34: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110621.log") L 06/21/2011 - 14:34:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 06/21/2011 - 14:34:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 06/21/2011 - 14:34:34: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2260)
(line 2260)
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
Kawałek kodu:
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item) { if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id]) { client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0]) { client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot."); return PLUGIN_CONTINUE; } dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]); informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1]; client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]); client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]); UsunPrzedmiot(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Grzesiek
21.06.2011
spróbuj na miejsce tamtego wkleić to:
public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item) { return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }