Detektor najbliższego przeciwnika
diablix
19.06.2011
Detektor v0.1
by diablix
Stary plugin, wykrywa najbliższego przeciwnika i pokazuje nam do niego dystans. Plugin głównie przeznaczony dla serwerów HNS i/bądź JAILBREAK.
Gdy pozostanie ostatni terrorysta, dostaje beacon (pykająca otoczka) aby CT go mogło łatwiej zlokalizować
Włącza/Wyłącza detektor dla danego gracza
Użytkownik diablix edytował ten post 07.07.2011 10:46
by diablix
Stary plugin, wykrywa najbliższego przeciwnika i pokazuje nam do niego dystans. Plugin głównie przeznaczony dla serwerów HNS i/bądź JAILBREAK.
Gdy pozostanie ostatni terrorysta, dostaje beacon (pykająca otoczka) aby CT go mogło łatwiej zlokalizować
- say /radar
- say /detektor
Włącza/Wyłącza detektor dla danego gracza
Załączone pliki
Użytkownik diablix edytował ten post 07.07.2011 10:46
ee?:>
19.06.2011
Dałoby radę bez tego 'Gdy pozostanie ostatni terrorysta, dostaje beacon (pykająca otoczka) aby CT go mogło łatwiej zlokalizować '
Tylko to ile metrów do najbliższego przeciwnika ?
Tylko to ile metrów do najbliższego przeciwnika ?
Abes Mapper
29.06.2011
A jak wylaczyc przy tym ten dzwiek pikajacy bo to jest wkurzajace
Usuń:
new const g_sSound[] = "radar/detector.wav";
engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sSound);
emit_sound(index, CHAN_ITEM, g_sSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Waq
05.07.2011
mam pytanie mozna ustawic detektor tak aby dzialal dopiero gdy wrog jest w odleglosci np. 30metrow
Raku129
05.07.2011
mam pytanie mozna ustawic detektor tak aby dzialal dopiero gdy wrog jest w odleglosci np. 30metrow
Zapewne w tej lini zmienia się odległość
if(flRange > 2000.0) return 1;
xKillers 07.07.2011
L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "detektor.amxx") L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev") L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX] [0] detektor.sma::fm_entity_range (line 109) L 07/07/2011 - 10:20:30: [AMXX] [1] detektor.sma::fwPreThink (line 42) L 07/07/2011 - 10:20:30: [FAKEMETA] Invalid entity
Napraw logi