a tak to wygląda:
new zwieksz = 0
public plugin_init()
{
register_clcmd( "say /kup", "kup" );
gMenu = register_menuid( "Ganiany Shop" );
register_menucmd( gMenu, 1023, "sklep" );
register_clcmd("say /test", "test");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public test(id)
{
set_user_frags(id, 100)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public eventRoundInit(id){
for(new i=1;i<33;i++)
{
zwieksz=0
}
}
public sklep( id, key )
{
new fragi = get_user_frags(id);
new name[33];
get_user_name(id,name,32);
switch( key )
{
case 0:
{
if(fragi < 4){
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci fragow");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Tylko dla zywych");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (2<zwieksz++)
{
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Tylko 3 HE na runde" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
granacik(id, 1);
set_user_frags2(id, get_user_frags(id) - 4);
ColorChat(0, GREEN, "[Ganiany]^x01 Gracz^x03 %s^x01 kupil HE Grenade za ^x04 4^x01 fragi", name);
}
public granacik(id, ile){
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) > 0){
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+ile);
} else {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(ile>1){
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+ile-1);
}
}
}
to chyba wszystko.. ostatnia funkcja nie jest moja (oczywiście to z czym mam problem złożyłem w 1 plugin )
Użytkownik Żuk edytował ten post 17.06.2011 16:00