mam problem;/ zrobiłem ilosc rakiet w hud, działa ale nie działa HUD co jest klasa, level, perk
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i^nwww.KaraTornia.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target)); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i/200]^n[Zdrowie : %i]^n[Fragi : %i]^n[www.KaraTornia.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id), get_user_frags(id)); set_hudmessage(255, 255, 50, 0.15, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "-----^n| %i |^n-----", ilosc_rakiet_gracza[id]); }
jak to naprawic?