Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

nie wyswietla hud

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 17.06.2011 06:10

Witam

mam problem;/ zrobiłem ilosc rakiet w hud, działa ale nie działa HUD co jest klasa, level, perk

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i^nwww.KaraTornia.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));
		
		return PLUGIN_CONTINUE;

	}              
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i/200]^n[Zdrowie : %i]^n[Fragi : %i]^n[www.KaraTornia.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id), get_user_frags(id));

	set_hudmessage(255, 255, 50, 0.15, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "-----^n| %i  |^n-----", ilosc_rakiet_gracza[id]);
}

jak to naprawic?

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 17.06.2011 16:03

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i^nwww.KaraTornia.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));

return PLUGIN_CONTINUE;

}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i/200]^n[Zdrowie : %i]^n[Fragi : %i]^n[www.KaraTornia.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id), get_user_frags(id));

set_hudmessage(255, 255, 50, 0.15, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "-----^n| %i |^n-----", ilosc_rakiet_gracza[id]);
}


zamień na

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i^nwww.KaraTornia.pl^n Rakiety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target), ilosc_rakiet_gracza(id));

return PLUGIN_CONTINUE;

}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i/200]^n[Zdrowie : %i]^n[Fragi : %i]^n[www.KaraTornia.pl]^n[Rakiety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id), get_user_frags(id), ilosc_rakiet_gracza(id));
}
PS. nie gwarantuje ze dziala ^^
  • +
  • -
  • 1

#3 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.06.2011 16:48

Powinno działać. B)

komandos, ty chcesz to mieć pod [www.KaraTornia.pl] czy w innym miejscu?

Użytkownik mas22 edytował ten post 18.06.2011 16:48

  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#4 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 18.06.2011 17:45

V3ko to źle zrobił;/
mas22 ja chce to w osobnym HUD.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych