Warning: Tag mismatch on line 1829
cała funkcja:
public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
grawitacja_gracza[id] = 0;
}
Dodawałem ją tak :
- Dodałem definicje:
#define STANDARDOWA_GRAWITACJA 800.0
- Zmienne:
new Float:grawitacja_gracza[33];
i do statów klas:
new const Float:grawitacja_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 0.75, 1.0 , 1.0};
- W public client connect dodałem
grawitacja_gracza[id] = 0.0;- w public PrzydzielPunkty(id) wygląda to tak :
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new grawitacja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza Grawitacje)", grawitacja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, grawitacja);
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<125)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom inteligencji osiagniety.");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<125)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zycia osiagniety.");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<125)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety.");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<125)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom zwinnosci osiagniety.");
}
case 4:
{
if(grawitacja_gracza[id]<125)
grawitacja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[ProShoots.pl]^x01 Maksymalny poziom grawitacji osiagniety.");
}
}
punkty_gracza[id]--;
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
grawitacja_gracza[id] = 0;
}
Dalej pod :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
dodałem:
grawitacja_gracza[id] = STANDARDOWA_GRAWITACJA*grawitacja_klasy[klasa_gracza[id]]-floatround(grawitacja_gracza[id]*1.5);
i pytanie co jest źle ze wyskakuje ten błąd ?