Odpornosc na wszystkie itemy dla klasy
ReeBok1993
15.06.2011
Witam
Mam pytanko, robie klase swat i chce dac jej odpornosc na wszystkie itemy a takze na dynamit, rakiety, miny. Na dynamit, rakiety i miny ustawilem ale nie wiem za bardzo jak na itemy typu awp sniper. Mogę się tylko domyślać, stąd moje pytanie czy to
w
Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 15.06.2011 19:05
Mam pytanko, robie klase swat i chce dac jej odpornosc na wszystkie itemy a takze na dynamit, rakiety, miny. Na dynamit, rakiety i miny ustawilem ale nie wiem za bardzo jak na itemy typu awp sniper. Mogę się tylko domyślać, stąd moje pytanie czy to
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || klasa_gracza[this] == SWAT || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED;
w
public TakeDamagebędzie działać?
Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 15.06.2011 19:05
dasiek
22.06.2011
wtedy nie otrzyma żadnych obrażeń. ;]
na przykłądzie będzie to wyglądało tak.
Otrzyma obrażenia dla noża jednak te dodatkowych ofierze nie naliczy. Tak trza zrobic zkażdym Ifem
na przykłądzie będzie to wyglądało tak.
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4 && klasa_gracza[id] == SWAT) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; }
Otrzyma obrażenia dla noża jednak te dodatkowych ofierze nie naliczy. Tak trza zrobic zkażdym Ifem
Goliath
22.06.2011
@UP: Otrzyma obrażenia, otrzyma. Tylko nie ulegną one zmianom powodowanych przez posiadanie itemów, klas itd. Kod, który podał 11137 będzie działać prawidłowo.