Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przenoszenie Wskrzeszania z Diablo na Cod- problem
Temat rozp. Sniper Elite, 15.06.2011 15:46
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 15.06.2011 16:06
A po co przenosisz z diablo? Przecież są gotowe funkcje do coda, np tu
Użytkownik góruś edytował ten post 15.06.2011 16:06
Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.
CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download
#3
Napisano 15.06.2011 16:06
A nie lepiej zrobić tak:
[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#7
Napisano 15.06.2011 18:24
new body = find_dead_body(id)
fm_remove_entity(body)
i
stock find_dead_body(id)
{
static Float:origin[3]
pev(id, pev_origin, origin)
new ent
static classname[32]
while((ent = fm_find_ent_in_sphere(ent, origin, get_pcvar_float(cvar_revival_dis))) != 0)
{
pev(ent, pev_classname, classname, 31)
if(equali(classname, "fake_corpse") && fm_is_ent_visible(id, ent))
return ent
}
return 0
}
oprócz tego w deathmsg
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
i to
public task_check_dead_flag(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return
if(pev(id, pev_deadflag) == DEAD_DEAD)
create_fake_corpse(id)
else
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
}
public create_fake_corpse(id)
{
set_pev(id, pev_effects, EF_NODRAW)
static model[32]
cs_get_user_model(id, model, 31)
static player_model[64]
format(player_model, 63, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
static Float: player_origin[3]
pev(id, pev_origin, player_origin)
static Float:mins[3]
mins[0] = -16.0
mins[1] = -16.0
mins[2] = -34.0
static Float:maxs[3]
maxs[0] = 16.0
maxs[1] = 16.0
maxs[2] = 34.0
if(g_wasducking[id])
{
mins[2] /= 2
maxs[2] /= 2
}
static Float:player_angles[3]
pev(id, pev_angles, player_angles)
player_angles[2] = 0.0
new sequence = pev(id, pev_sequence)
new ent = fm_create_entity("info_target")
if(ent)
{
set_pev(ent, pev_classname, "fake_corpse")
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, player_model)
engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, player_origin)
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, mins, maxs)
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent, pev_owner, id)
set_pev(ent, pev_angles, player_angles)
set_pev(ent, pev_sequence, sequence)
set_pev(ent, pev_frame, 9999.9)
}
}
Użytkownik góruś edytował ten post 15.06.2011 18:26
Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.
CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download
#8
Napisano 15.06.2011 20:26
Mam to wszystko tylko nie wiem gdzie to dać:
Dodano 16 czerwiec 2011 - 14:00:
Wie ktoś jak wymusić tę komendę na każdym graczu:
new body = find_dead_body(id) fm_remove_entity(body)
Dodano 16 czerwiec 2011 - 14:00:
Wie ktoś jak wymusić tę komendę na każdym graczu:
cl_corpsestay "1"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych