←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pytanie, jak wlaczyc sprawdzanie smierci g...

Zablokowany

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 13.06.2011

Witam. Nie widzialem dokladnie jak nazwac temat, wiech machnalem taki jak widac. Mam pytanie do questow, plugin dziala menu normalnie sie wybiera, ale gdy np. wybiore jakas misje to moge normalnie wybrac kolejna, a funkcja anuluj wogóle. nie dziala. Nie dodaje tez expa gdy niby zabije tych 2 komandosow.
Zapis na nvault jest nie konieczny, questy moga dzialac przez jedna mape, ale maja dzialac.

Nizej kod, bez menu, zeby ktos tego nie zlozyl w calosc ^.^

case 2:
{
if(ma_quest[id] == false) /// urywek questy_he
{
quest3 = 1
ColorChat(id, GREEN, "Przyjales quest. Musisz zabic 10 Snajperow")
}
else
ColorChat(id, GREEN, "Masz juz inny quest")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public sprawdzquest(id) //// cala funkcja sprawdzania_questow.
{
new monety = cs_get_user_money(id)
if(quest1 == 2)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 8000expa i 200$")
quest1 = 0
cs_set_user_money(id, monety+200)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 8000);
}
if(quest2 == 4)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 15000expa i 300$")
quest2 = 0
cs_set_user_money(id, monety+300);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 15000);

}
if(quest3 == 10)
{
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales nagrode 20000expa i 500$")
quest3 = 0
cs_set_user_money(id, monety+500);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + 20000);
}
}


A tak wyglada DeathMsg
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // ten co zabija

new vid = read_data(2) // ten co pada

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63)

new komandos = cod_get_classid("Komandos")
new marynarz = cod_get_classid("Marynarz")
new snajper = cod_get_classid("Snajper")

if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1)
{
quest1+
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == marynarz && quest2 == 1)
{
quest2+
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Marynarzow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == snajper && quest3 == 1)
{
quest3+
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Snajperow", quest3)
}

}
}
sprawdzquest(vid)
}

Użytkownik V3ko edytował ten post 13.06.2011 09:52
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 15.06.2011

Zrób taki deathMSG
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // ten co zabija

new vid = read_data(2) // ten co pada

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63)

new komandos = cod_get_classid("Komandos")
new marynarz = cod_get_classid("Marynarz")
new snajper = cod_get_classid("Snajper")

if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
if(ma_quest[kid] == true)
{
if(cod_get_user_class(vid) == komandos && quest1 == 1)
{
quest1++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Komandosow", quest1)
}
if(cod_get_user_class(vid) == marynarz && quest2 == 1)
{
quest2++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Marynarzow", quest2)
}
if(cod_get_user_class(vid) == snajper && quest3 == 1)
{
quest3++
ColorChat(kid, GREY, "Zabiles juz %s Snajperow", quest3)
}

}
}
sprawdzquest(vid)
}


Pamiętaj zmienna++ , a nie zmienna+
Odpowiedz
Zablokowany