←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Item/ niewidzialnosc na nożu

Zablokowany

komandos - zdjęcie komandos 12.06.2011

Witam

Jak zrobić item który ma niewidzialność na nożu?
mam cos takiego, ale nie wiem gdzie to wrzucic i czy to będzie działać;/
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && (weapon = CSW_KNIFE))
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
                else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        }
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 13.06.2011

W public CurWeapon dodaj to co dałeś , ewentualnie spróbuj tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
Odpowiedz

komandos - zdjęcie komandos 13.06.2011

zrobiłem tak i sa errory

public CurWeapon(id)
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


QTM_CodMod.sma(1696) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(1702) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 13.06.2011

Spróbuj tak

public CurWeapon(id)
{

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)

	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;

        {
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}


	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Night90 edytował ten post 13.06.2011 13:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 13.06.2011

public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE) 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); 
		else 
			set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

tak spróbuj
Odpowiedz

komandos - zdjęcie komandos 13.06.2011

night90 jest jeden warning;/ dało by się go usunać?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1699) : warning 217: loose indentation
Header size:           4580 bytes
Code size:            74968 bytes
Data size:            59540 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  155472 bytes

1 Warning.
Done.
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 13.06.2011

Ten warning nic nie robi , to po prostu linia gdzieś nie jest równa lini przed tą :)
Odpowiedz

komandos - zdjęcie komandos 14.06.2011

Nifht90, wiem ale wole mieć ładne sma bez warninków. MOja jedna klasa premium ma tez niewidzialnosc na nożu dlaczego?

Pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 14.06.2011

Tamtego czegoś bez SMA nie poprawie :)
Odpowiedz

komandos - zdjęcie komandos 14.06.2011

wszystkie klasy maja niewidzialność na nożu
Odpowiedz

  • +
  • -
kiver - zdjęcie kiver 14.06.2011

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); 
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


w CurWeapon
Użytkownik kiver edytował ten post 14.06.2011 18:58
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.06.2011

i dodaj w odrodzeniu
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Odpowiedz
Zablokowany