Item/ niewidzialnosc na nożu
komandos 12.06.2011
Witam
Jak zrobić item który ma niewidzialność na nożu?
mam cos takiego, ale nie wiem gdzie to wrzucic i czy to będzie działać;/
Jak zrobić item który ma niewidzialność na nożu?
mam cos takiego, ale nie wiem gdzie to wrzucic i czy to będzie działać;/
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && (weapon = CSW_KNIFE)) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Night90
13.06.2011
W public CurWeapon dodaj to co dałeś , ewentualnie spróbuj tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40) { if(weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
komandos 13.06.2011
zrobiłem tak i sa errory
public CurWeapon(id) { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40) { if(weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }
QTM_CodMod.sma(1696) : error 017: undefined symbol "weapon" QTM_CodMod.sma(1702) : warning 217: loose indentation 1 Error. Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Night90
13.06.2011
Spróbuj tak
Użytkownik Night90 edytował ten post 13.06.2011 13:14
public CurWeapon(id) { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40) if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; { if(weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Night90 edytował ten post 13.06.2011 13:14
Jak się nazwać
13.06.2011
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40) { if(weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } return PLUGIN_CONTINUE; }
tak spróbuj
komandos 13.06.2011
night90 jest jeden warning;/ dało by się go usunać?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(1699) : warning 217: loose indentation Header size: 4580 bytes Code size: 74968 bytes Data size: 59540 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 155472 bytes 1 Warning. Done.
Night90
13.06.2011
Ten warning nic nie robi , to po prostu linia gdzieś nie jest równa lini przed tą
komandos 14.06.2011
Nifht90, wiem ale wole mieć ładne sma bez warninków. MOja jedna klasa premium ma tez niewidzialnosc na nożu dlaczego?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
kiver
14.06.2011
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40 && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
w CurWeapon
Użytkownik kiver edytował ten post 14.06.2011 18:58
dasiek
22.06.2011
i dodaj w odrodzeniu
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);