ex interp
Cali
12.06.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Cali" public plugin_init() { register_plugin("interp", "1.0", "Cali") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda() { console_cmd(0, "ex_interp 0.01") server_cmd("wait") console_cmd(0,"cl_cmdrate 101") server_cmd("wait") console_cmd(0,"cl_updaterate 101") server_cmd("wait") console_cmd(0,"rate 25000") set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.") }
Moze mi ktos powiedziec czemu nie wymasza komend ? Pisze te "twoj interp...." ale nie wymusza... jaki blad ?
kapi10072
12.06.2011
użyłeś nie tej funkcji
console_cmd
zmien na
client_cmd
komendy wait są tutaj niepotrzebne.
czyli
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 12.06.2011 17:52
console_cmd
zmien na
client_cmd
komendy wait są tutaj niepotrzebne.
czyli
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Cali" public plugin_init() { register_plugin("interp", "1.0", "Cali") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda() { client_cmd(id, "ex_interp 0.01") client_cmd(id,"cl_cmdrate 101") client_cmd(id,"cl_updaterate 101") client_cmd(id,"rate 25000") set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.") }A tak przy okazji użyj ID(dla gracza), a nie 0(zero dla wszystkich graczy wymusza)
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 12.06.2011 17:52
Sharkmen
12.06.2011
z ID wyskakują errory bo public jest dla All
Spróbuj tego
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Interp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Cali" public plugin_init() { register_plugin("interp", "1.0", "Cali") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda() { client_cmd(0, "ex_interp 0.01") client_cmd(0,"cl_cmdrate 101") client_cmd(0,"cl_updaterate 101") client_cmd(0,"rate 25000") set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.") }
Spróbuj tego
kapi10072
12.06.2011
Ale to wtedy zadziała, że jak ktoś wejdzie to u wszystkich ustawia na nowo.
Czy się mylę?
Czy się mylę?
stepdub
12.06.2011
kapi, jeżeli ma użyć ID to musi być tak
chociaż nie wiem jaki to ma sens?
public Nowa_Runda(id)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101")
client_cmd(id,"cl_updaterate 101")
client_cmd(id,"rate 25000")
set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.")
}
chociaż nie wiem jaki to ma sens?
Agent
12.06.2011
kapi, jeżeli ma użyć ID to musi być tak
public Nowa_Runda(id)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101")
client_cmd(id,"cl_updaterate 101")
client_cmd(id,"rate 25000")
set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.")
}
chociaż nie wiem jaki to ma sens?
Ten event nie zna ID gracza.register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
Leihto
12.06.2011
Bla bla bla..
A ja użyłem id i działa :F
P.S. Po co w definie masz plugin, wersje i autora, jak wpisałeś je w register_plugin?:FF
Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 12.06.2011 20:47
A ja użyłem id i działa :F
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("interp", "1.0", "Cali")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
{
for(new id=1; id < 33; id++)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101")
client_cmd(id,"cl_updaterate 101")
client_cmd(id,"rate 25000")
set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.")
}
}
P.S. Po co w definie masz plugin, wersje i autora, jak wpisałeś je w register_plugin?:FF
Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 12.06.2011 20:47
Agent
12.06.2011
Tylko, że tutaj ID lecisz po pętli, a nie event odczytuje. ;]Bla bla bla..
A ja użyłem id i działa :F
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("interp", "1.0", "Cali")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
{
for(new id=1; id < 33; id++)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101")
client_cmd(id,"cl_updaterate 101")
client_cmd(id,"rate 25000")
set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.")
}
}
P.S. Po co w definie masz plugin, wersje i autora, jak wpisałeś je w register_plugin?:FF
Oczywiście aby przy tym evencie uzyskać ID można tak zrobić - czyli pętelka. Lecz kod i tak nie jest pełny bo np. brakuje sprawdzenia warunku czy gracz z danym ID jest podłączony do serwera ;]
Poza tym skoro masz ID to czemu HUDA wyświetlasz wszystkim?;] (pytanie retoryczno-humorystyczne).
Leihto
12.06.2011
A dlaczego mam dajmy na to przy 32 graczach wyświetlać każdemu pokolei wiadomość w hud? Skoro mogę wysłać wszystkim naraz?;]Poza tym skoro masz ID to czemu HUDA wyświetlasz wszystkim?;] (pytanie retoryczno-humorystyczne).
kapi10072
13.06.2011
Żeby nie było, ja się dopiero ucze programować. ;D
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 13.06.2011 15:10
Użytkownik kapi10072 edytował ten post 13.06.2011 15:10
Agent
13.06.2011
A ile razy wszystkim to wyświetli?;]A dlaczego mam dajmy na to przy 32 graczach wyświetlać każdemu pokolei wiadomość w hud? Skoro mogę wysłać wszystkim naraz?;]Poza tym skoro masz ID to czemu HUDA wyświetlasz wszystkim?;] (pytanie retoryczno-humorystyczne).
DarkGL
28.07.2011
odkopie ale trafiłem na ten wątek przypadkowo lepiej jest tak
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("interp", "1.0", "Cali") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") } public Nowa_Runda() { client_cmd(0, "ex_interp 0.01;wait;cl_cmdrate 101;wait;cl_updaterate 101;wait;rate 25000") set_hudmessage(42, 212, 255, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal zmieniony na 0.01.") }