←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Funkcja Inteligencji

Zablokowany

  • +
  • -
Itachi - zdjęcie Itachi 11.06.2011

Poszukuje funkcji, dzięki ktorej będę mogl zwiekszyć moc itemu/klasy

Cos mi podpowiada ze za to jest to:

            ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);



Mogłby mi ktoś rozłożyć, co za co odpowiada?


mniejwiecej w taki sposob

Executeham - blabla
ent i pid
Float
i to wszystko nic wiecej nie potrzebuje

I jezeli by się dalo, to gdzie sa zapisane moce do itemow?? bo szukalem i nie moge znależć Longajumpa
Użytkownik Itachi edytował ten post 11.06.2011 17:15
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 11.06.2011

ExecuteHam - funkcja wywołująca event z hamsandwich,
Ham_TakeDamage - wybrany event z hamsandwich (od niego zależą następne parametry),
pid - id gracza otrzymującego obrażenia,
ent - id bytu uszkadzającego,
attacker - id gracza zadającego obrażenia,
90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) - wartość obrażeń, podana we floacie,
1 - dodatkowe flagi.
Odpowiedz

  • +
  • -
Itachi - zdjęcie Itachi 11.06.2011

Heh, i to sie nazywa dobra robota

Juz wiem o co chodzi :D

Do zamkniecia

poczekaj


Czyli poprostu jezeli chce zeby obrazenia od inteligencji

Czyli

Public gniew(inne)
{
if(klasa_gracza[id] == komandos && is_user_alive(id))
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 10.0+float(inteligencja_gracza[attacker]/4) , 1);
}
}


bo tyle od ciebie zrozumialem
ta funkcja powinna zabawac 10 obrazen wiecej+1/4 inteligencji??
a
Użytkownik Itachi edytował ten post 11.06.2011 17:50
Odpowiedz
Zablokowany